۱۳۹۳-۰۳-۱۷

استفاده از حلقه هاي جديد آري يا نه ؟!

استفاده از حلقه هاي جديد آري يا نه ؟!

در مورد ON کردن اين سوئيچهاي خواب افراد (که در جلسه قبل انجام داديم ) يکي بخواهد وارد اين ماجرا شود و اين سوئيچ را روشن کند، يک شناختهائي لازم است تا اين کار اشتباه انجام نشود، چون در بعضي از سوئيچها تمايل به مثبت و تمايل به منفي وجود دارد.

همان مثال که قبلا زديم، شما وارد يک سايت مي شويد، ممکن است بر بخوريد به يک مطالب 100 در صد منفي و وقت گير و حداقل ضررش اين باشد که وقتتان را بگيرد، ممکن است برويد در يک سايت که مطالبش مثبت است؛ بنابراين يک کاتاليزوري که دارد دقيقا تعيين مي کند که کجا مي خواهيم برويم، با يک مسئله اي که يکي بيايد به طور اتفاقي بگويد که من هم مي روم از ايشان تقليد مي کنم، من هم مي گويم ذهن اشتراکي، اين خيلي تفاوت مي کند، به اين صورتها نيست OFF و ON کردن سوئيچها کار حساسي است و نبايد با عجله برويم داخلش و بگوئيم حالا بيائيم همه را روشن کنيم.

اصلا اين طوري نيست و کساني که شتابزده تجربه کردند، آمارهائي را داريد که به چه نحوي مشکلات براي آنها پيش آمده و به چه نحوي سقوط کردند و از راه به بيراه رفتند و خيلي مشکلات براي آنها پيش آمده، حداقل اين است که از مسير اصلي شان دور شدند، الان دارند حرفهائي مي زنند در حد توهم !!


به خاطر اين که سوئيچهاي ديگري ON شده و واقعا خودشان فکر مي کنند که درست دارند
مي گويند، ما هر بار هم که به آنها مي گوئيم بيا جلوي جمع بگو، مي گويد نه به من گفتند نگو !!

اين فقط براي خودت است، چون تو مثلا مقامت بالاست، منحصرا به تو داديم !
تو نبايد به هيچ کس بگوئي، اينها جزو Side Effect ها و جزو عارضه هاي آن حرکتهاي خودسرانه است.

ما اگر نمي خواستيم که افراد بيايند و فعال بشوند و دنبال بکنند (چقدر به شما فشار مي آوريم که بيائيد ارتباط بگيريد) مگر ما خودمان فشار نمي آوريم به شما. ولي با اصولش !
نه اين که غير اصولي انجام بشود و معضلاتي ايجاد بشود.

دوره سايمنتولوژي - استاد طاهري 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر