۱۳۹۳-۰۳-۱۱

الان اولويت با انجام چه کاري است؟

الان اولويت با انجام چه کاري است؟

... استاد: بله ببينيد! يه مطلبي که خُب حالا از اوايل عرايضي که خدمت دوستان کردم، اشاره کردم که داريم به نقايص موجود تا اينجا اشاره مي کنيم. يعني چيزهايي که برامون درد سر ساز شده اشاره داريم. از جمله اينکه خُب روزنامه ها نوشتن، با خود من هم همينطور، اين صحبتها هست. داريم به اون موضوعات اشاره مي کنيم، دقت مي کنيد؟

و داريم به يکسري اشکالاتي که، حالا اگر يک دوستي داره فعاليّت هم ميکنه بعد يک شاخ و برگهايي هم اضافه ميکنه! يعني خود فعّاليّته يک بحث داره حالا اون شاخ و برگها که ضرب? اصلي رو داره به ما وارد ميکنه! توجه ميفرمايين؟ اينه

و بعد خيلي از مطالب رو يا توجه به اينکه ميگم من قبول کردم که فعّاليّت نکنم، دقّت مي کنيد؟

خيلي از مطالب رو ديگه من عرض کردم، براي کسي نميتونم تعيين تکليف بکنم، حالا به يه صورتي سر بسته خدمتتون عرض کردم، فقط خدمتتون عرض کردم که


ما نگذاريم، اجازه نديم به اسمِ ما کساني بيان و مطالب خارج از موضوعات اصلي خودمون و بياره و عنوان بکنه و مطرح بکنه و باعث بشه به کمک اون ما مورد حمله هاي مجدّد و غيره و اينها قرار بگيريم.

الان اولويت با انجام چه کاري است؟
گلچيني از بيانات استاد طاهري - ديدار نوروز 92

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر