۱۳۹۳-۰۲-۳۱

چرا اكوسيستم خلق شده؟

چرا اكوسيستم خلق شده؟

جمع بندی: چرا اکو سیستم رو خلق کردن، چرا اکوسیستم خلق شده؟ برای ساخت بی نهایت شخصیت.
به چه منظوری؟ پس باید یه منظوری باشه دیگه، این همه شخصیت که بی خودی ایجاد نمیشه که، لذا این جاها چیز هایست که توجه مون رو به یک علامت سئوال هایی که شاید همیشه در ذهنمون بوده و هست اینی که عظمت وجود انسان با توجه به صحبت هایی که گفتیم همه این ها برای انسان خلق شده، همه این ماجراها طراحی ها،

چون الان ما داریم می بینیم ماحصل اون چیزی رو که در این اکوسیستم می بینیم نهایتش به ما بر میگرده و اکو سیستم همه این کار ها رو داره میکنه، همه این طراحی ها رو داره میکنه برای ما، که چی بشه؟ باید به این سئوال برسیم، اگر قبول کردیم که این شخصیت و این رفتار و کل نگری کردیم، آخرین دفعه باید به پاسخ این سئوال برسیم.

چرا باید برسیم؟ همین جا من یه توضیح مختصر باز بگم که ریشه بسیاری از نابسامانی های روانی و ذهنی ما تضادهای ماست، تضاد نسبت به چی؟ نسبت به خدا، هستی، خودمان، دیگران، لذا این مسائل مثل آبی است که بر روی آتش ریخته بشه و خیلی از تضادهای ما رو میتونه حل و فصل بکنه، بنابراین از این نقطه نظر با این مقدمات شروع کردیم که ضمن اینکه کل نگری می کنیم، زمینه رو برای سئوالات اساسی شما باز کنیم و ذهن شما رو برای طرح سوالهای اساسی باز بکنیم و حالا با این دیدها بریم طرح سؤال بکنیم و بتونیم سؤال ها رو مکتوب بکنیم و بتونیم به اون جواب هاش به اصطلاح برسیم.

Psy. GB. 1383
استاد طاهري 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر