۱۳۹۳-۰۲-۳۱

اكوسيستم - نردبان خلقت

اكوسيستم - نردبان خلقت

شعورهای مختلفی اومده کارهایی رو انجام داده، به صرف حیات، کار درست نمیشه، باید اون ذره هم باید بدونه حالا باید چیکاربکنه، اون حیوان و ... تا ذره بدونه باید چی کار بکنه، زنبور بدونه، همه اجزای باید چیکار بکنن و نقششون چیه.

این مواد اولیه است که در اختیار اکوسیستم قرار داده میشه و اکوسیستم مجری است (میکاییل). اکوسیستم با در دست داشتن این سه بخش (حيات كيهاني،‌ نيروي كيهاني و شعور كيهاني) باید بتونه طراحی خودش رو در خط تولید پیاده بکنه، خط تولیدش حرکت قوانین مختلف میدان هاست و بحث های مختلفی که وقتی این سه تا رو به این قوانین و اینها میدمه نتیجه اون میشه جهان هستی مادی، محصول اول،

اما خیلی مواقع محصولات خودشون دوباره برای منظورهای دیگه به کار میرن، مثلا اگر یک ماشین لباس شویی تولید میشه، ماشین لباس شویی به خودی خود معنی نداره، زمانی معنا پیدا میکنه که باید بره و در خدمت یه کار دیگری قرار بگیره و محصول نهاییش در خدمت شستن لباس هایی چیزهایی باشه، پس هدف نهایی در خیلی از محصولات به این صورت، خود محصول دوباره در خدمت محصول دیگری ست، مثلا اگر یک پیچ تولید میشه این پیچ در یک دستگاه دیگری باید بکار برده بشه، به خودی خود درسته یک محصوله، میگن کارخانه پیچ سازی ولی این پیچ باید در یه جای دیگه ای به کار بره و خیلی از تولیدات همینطوریه و ماحصل نهاییش به خیلی جاها ارتباط پیدا میکنه.

Psy. GB. 1383
استاد طاهري 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر