۱۳۹۳-۰۲-۲۳

كسي كه براي ما دعايي انجام مي دهد

سوال:
كسي كه براي ما دعايي انجام مي دهد، من خودم مي توانم متوجه شوم كه كسي براي من كاري كرده؟

جواب:
نه، اين همه افراد درگير شدند، شما برويد گزارش هاي خيلي ها را بشنويد، بنده دارم مي روم چه مي دانم كي چه كار كرده است. در سيستم خود ما؟ فرض كنيد به ايشان نشان دادند كجا اين كار شده است، ما سؤال نمي كنيم اين يك مطلب خيلي مهمي است، دوستان عزيز در اينجور مواقع سؤال نكنيد چه كسي طلسم را جاري كرده است، ستاّرالعيوب باشيد، آن مي گويد يعني اگر بخواهيد بفهميد كه كار كي بوده، آشكار مي شود ولي من خواهش مي كنم از شما كه ستاّرالعيوب باشيد، هرگز سؤال نكنيد كه چه كسي طلسم را جاري كرده است. شما فقط سؤال كنيد جاري شده يا نشده، والسلام، ولي اينكه چه كسي اين كار را كرده نه، براي اينكه :
« ما براي وصل كردن آمديم
ني براي فصل كردن آمديم»

چون سؤال تان مي گويد اين، آن بعد رابطه ها خراب مي شود ما فقط بايد بدانيم كه همه مان به نوعي مقصر هستيم و راه نجات از اين مسايل آگاه شدن است.


آموزه هاي دوره تشعشع دفاعي
استاد محمد علي طاهري

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر