۱۳۹۳-۰۲-۲۳

دو دسته افراد آلوده به ويروسهاي غير ارگانيک:

دو دسته افراد آلوده به ويروسهاي غير ارگانيک:

کالبد ذهني بايد به زندگي خودش برود، زندگي خودش تجارب ويژه آنجاست، يعني مکان نيست و ما مي خواهيم زندگي در جائي را تجربه بکنيم که صرفا زمان است، چه مي دانيم چه جوري است، هيچکس نمي داند چيست ولي ما تجارب جديدي را در آنجا تجربه مي کنيم، وقتي که مي آئيم اينجا و دوباره مي خواهيم در جهان مکان و زمان تجربه کنيم، زمانمان تلف مي شود، يعني همانطور که اينجا غفلت داشتيم، دوباره مي شود يک جور غفلت در زندگي بعدي. به جاي اينکه برويم در زندگي خودمان، آمديم دوباره همان مسائل اينجا را که با آنها آشنا هستيم تجربه مي کنيم.

في مابين لا مکان و لازمان و اينجا کلا برزخ است و يک مرحله داريم که در واقع به لامکاني و لازماني برسيم و افراد در اين آلودگيها دو دسته مي شوند، بعضيها اصلا متوجه آلودگيشان نيستند و بعضيها متوجه آلودگيشان هستند.

1- افرادي که از آلودگي خود به ويروسهاي غير ارگانيک اطلاعي ندارند.
2- افرادي که از آلودگي خود به ويروسهاي غير ارگانيک اطلاع دارند، اين دسته از افراد از چند طريق متوجه اين آلودگيها مي شوند:

در سطح فکري: (توهم شنيداري يا ديداري)، مثلا بچه ها دوست خيالي دارند و اين دوست خياليشان اسم هم دارد، حتي برايش ظرف غذا هم مي گذارند، مي گويند مادر دارم، با دوستم بازي مي کنم و از آن پذيرائي مي کنم.
در سطح احساس: مثلا مي گويند که حس مي کنم دستي خورد به اينجاي بدنم، حس مي کنم که مرا هل دادند.

آموزه هاي دوره تشعشع دفاعي
- جلسه 4 - استاد طاهري 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر