۱۳۹۳-۰۳-۱۰

چيکار کنيم براي آزادي شما؟ ما بايد چه حرکتي انجام بديم؟

سؤال:
چيکار کنيم براي آزادي شما؟ ما بايد چه حرکتي انجام بديم؟

استاد:
ببينيد! من نميتونم هيچ چيزي رو تعيين بکنم! و از يه طرف هم اصلاً دلم نميخواد کسي و کساني به مشکل بخورن! به درد سر بيفتن! اينو واقعاً ميگم خدمتتون! من پيش از اونکه بفکر خودم باشم واقعاً به مشکلات دوستانيکه درگير شدن با اين مسأله؛ مثلاً فرض کنيد ايشون خوب؟ و مدّتي رو در حبس و اينها مجبور شدن بگذرونن ولي به هرصورت اين چيزيست که صرفاً جهت اطّلاعه!

و حالا اينکه چيکار بايد کرد و چطور بايد بشه به اصطلاح در جريان باشيم. حالا اين مسأله نه تنها نسبت به من، يعني نسبت به عمده? زندانيها در واقع اين مسائل وجود داره. اگرهم آمديم بيرون که گفتيم فعّاليّت نمي کنيم، فعّاليّت هم نخواهم کرد. و حالا ديگه شکايتها هم ما صرفنظر مي کنيم بدليل اينکه پيام ما هميشه پيام صلح با ديگرانه، حالا از بالا تا پايين، پيام صلح بوده حالا ديگه ببينيم که ...

بخشي از بيانات بسيار مهم استاد طاهري
ديدار با استاد - نوروز 92

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر