۱۳۹۳-۰۲-۱۳

چگونگی برقراری ارتباط تشعشع دفاعی

چگونگی برقراری ارتباط تشعشع دفاعی

جهت برقراری ارتباط، دوستان دستشان را به صورت کف دست به سمت بالا بگیرند و تشعشع خروجی از دست را زیر نظر بگیرند و ببینند که چطور است، متوجه خواهید شد آنچه که در تشعشع دفاعی خارج می شود، با نیروی کیهانی و پولاریتی و ... فرق می کند، به آن دقت کنید، چشمها در جهت احساس خروج تشعشع، بسته باشد بهتر است.

بعد از برقراری ارتباط پرسش آماری:
•کسانی که تشعشعات خروجی رامتوجه شدند، تشعشعات خروجی که فرم خاصی دارد، فرم چرخشی که با تشعشعات دیگر فرق دارد.
•کسانی که حالت تهوع، سرگیجه، افت فشار خون و افت قند خون داشتند.
•کسانی که حالت نابسامانی داشتند.
•حداقل احساس همین حالت تهوع، افت فشار خون و قند خون است که پیش می آید.

-کسانی که می گویند در مورد آنها هیچ اتفاقی نیفتاده، عرض کردم که عجله نکنید، در مورد تشعشع دفاعی به اینصورت است که الان تشعشع می دهیم، ممکن است، شب، فردا، دو روز دیگر، یک هفته یا دو هفته دیگر، علائم ظاهر بشود، ولی امیدواریم که واکنش نباشد.

-یک دسته از ویروسهای غیر ارگانیک خیلی حساس هستند، یعنی آنقدر حساس هستند که حتی با هر تشعشع مثبت مثل فرادرمانی نیز واکنش نشان می دهند، ولی با فرادرمانی نمی روند بیرون، واکنش نشان می دهند ولی بیرون نمی روند، و باید حتما تشعشع دفاعی داده شود و اتفاقا وقتی که حساسیت بالا است، این موجودات خیلی سریعتر با تشعشع دفاعی بیرون می روند.

-شما از این به بعد، هر زمان فقط کافی است که بخواهید، این حلقه در اختیار شما هست، می توانید چشمتان را ببندید و با نظر به این حلقه، در حلقه قرار بگیرید و روی شما کار خواهد شد.

-یک مطلب را بدانید، بطور کلی وقتیکه ما برای کسی ارتباط برقرار بکنیم، ارتباط خودمان هم برقرار می شود، مثل فرادرمانی است، تشعشع دفاعی به کسی بدهیم، تشعشع دفاعی روی خودمان هم کار می شود.

-اگر در اثر اعمال تشعشع دفاعی روی کسی مشاهده کردید که حالش بد شد، آنوقت اگر سرشان یا دستشان را بگیرید، سریعتر آرام می شوند، یعنی یکی از چیزهائی است که می تواند این قضیه را تحت کنترل در بیاورد.

آموزه های دوره تشعشع دفاعی - جلسه ١ - زنگ ١ - استاد طاهري

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر