۱۳۹۳-۰۲-۲۰

محمد نوری زاد از استاد طاهری به عنوان کسی که علیه او پرونده سازی شده یاد کرد

محمد نوری زاد از استاد طاهری به عنوان کسی که علیه او پرونده سازی شده یاد کرد


محمد نوری زاد سه شنبه 9 اردیبهشت، در برنامه افق در شبکه صدای امریکا و در آغاز سخنان خود، از استاد محمد علی طاهری به عنوان کسی که حاکمیت علیه او پرونده سازی نموده یاد کرد و افزود «ما ذخایری در زندان اوین داریم که هر کدام یک گنج هستند».

گفتنی است محمد نوری زاد, مستند ساز و نویسنده منتقد که در روزهای گذشته چندین بار از استاد محمد علی طاهری در نوشته های روزانه اش یاد کرده بود, بار دیگر در بخشی از نوشته ای که هشتم اردیبهشت نود و سه در صفحه فیس بوکش قرار داد, اینگونه نوشت:

" بانوی جوانی آمد و برگه ای به دستم داد و گفت: من این نوشته را به خیلی ها داده ام به شما نیز می دهم. بر آن برگه با خطی بسیار خوش نوشته شده بود: من الهه کریم نژاد در پیشگاه خداوند یگانه سوگند یاد می کنم که تنها حقیقت را بیان می دارم و خدا را به شهادت می گیرم که پس از آموزه های استاد محمد علی طاهری به خدا و به دین اسلام و به اهل بیت علاقه مند شدم. قبلاً اگر اعتقادم موروثی بود اکنون محققانه به این اعتقاد پای بندم. "



http://rahekamal.org/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر