۱۳۹۳-۰۲-۲۱

تشعشع مثبت دو!

تشعشع مثبت دو!


تشعشع مثبت دو نياز به اجازه ندارد، مثلا شما به مجالس ترحيم مي رويد مي توانيد به فرد درگذشته تشعشع مثبت ۲ بدهيد، مي توانيد به طور كلي در مجالس ترحيم از تشعشع مثبت ۲ استفاده كنيد. ثأثير دارد، چه كساني استفاده كردند؟ تأثيرش؟ توجه كنيد ما در اينجا ضمن عرض تسليت به ايشان به مناسبت درگذشت مادرشان، گزارش خوبي دارند كه در مجالس ترحيم كه در هفته گذشته بودند بحث استفاده از تشعشع مثبت دو توانسته كمك كند هم خودشان آرام شوند هم خواهر و برادره و جو كلا آرام شده.

گزارش:
وقتي مادرم را آوردند من خودم را روي تابوت مادرم انداختم و پيشاني اش را بوسيدم، خيلي خيلي بي تاب بودم و خيلي ناراحت. به محض اينكه تشعشع مثبت ۲ را اعلام كردم خيلي آرام شدم و ديگر نمي توانستم گريه كنك، اطرافيانم هم آرامش عجيبي پيدا كردند و اصلا نم توانستم گريه كنم. آن موقع فهميدم كه چه كمك بزرگي به من شد با آمدن به اين كلاس و خداوند چقدر من را دوست داشت كه قبل از اين جريان من به اين كلاس بيايم.


آموزه های دوره تشعشع دفاعی
استاد محمد علی طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر