۱۳۹۳-۰۱-۳۰

شعور دعا: مثبت

شعور دعا: مثبت
شعور نفرین: منفی

بر اساس قوانین شعور و ضد شعور، بشر می تواند با استفاده از دعا شرایط بهتری بر روی زمین داشته باشد. مثلا شاید می توانسته با دعا یک کارهای مثبت تری هم انجام دهد، روی زمین زندگی بهتری می توانسته داشته باشد، شاید هم قرار است چیزهای دیگری کشف بشود که مثلا یک سری بلاهائی را که فکر می کنیم در آینده به سرمان می آید و در انتظارمان است، شاید بشود روی هستی تاثیری گذاشت که نتیجه آن یک وضعیت مناسب تری برای این جایگاه زندگی ما باشد. چون اگر ما بگوئیم آلودگی هستی داریم، سوال پیش می آید که چه تاثیر مخربی روی حیات کره زمین دارد، آیا می تواند تاثیر مخربی روی حیات کره زمین داشته باشد؟

ما داریم از هستی نیروی حیات می گیریم، نیروی حیات یک نیروی اشتراکی است، گیاه یک گیرنده ای دارد که دارد از آن استفاده می کند، گیرنده های خاص حیوان دارد استفاده می کند، تا زمانیکه این گیرنده ها جواب بدهد، این نیروی حیات را می گیرد. انسان هم همینطور است.

نیروی حیات، نیروی اشتراکی بین موجودات زنده است.

یکی از تاثیرات بازتاب شعوری ما، بر نیروی حیات است که از این ناحیه بر سلامتی، طول عمر و ... اثر می گذارد.

در عهد عتیق زندگیها و عمرها روی چند صدسال بوده، امروز یک جور دیگری است، آیا در تاریخ اشتباه شده؟ و اگر در کتاب مقدس صحبت از عمر های سیصد، چهارصد، شش صد، نوح هفتصد ساله بوده، بازتابها روی نیروی حیات تاثیر می گذارد، چاکراه های ما انرژی های مختلفی را از کیهان می گیرند و تغییر می دهد و خوراک روان و ذهن و کالبدهای مختلف را فراهم می کند. عمر بشر می تواند کوتاه بشود، می تواند بلند بشود، سلامتیها و ...
اینها می توانند متغیر هائی باشند که ما در آنها نقش داریم.

دوره ٨ - جلسه ٢ - زنگ ٢ - استاد طاهري 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر