۱۳۹۳-۰۲-۰۶

دریافت آگاهی و ريزش !

دریافت آگاهی و ريزش !

شبکه منفی نهایت استفاده را از آن می کند، در طی تمام دوره ها، از دوره یک به بعد، صحبت این است که آگاهی دریافت کنیم، و داریم موانع دریافت آگاهی را مورد شناسائی قرار می دهیم.

اما غافل از این که بعضی از مواقع این دریافت آگاهی با کمک شبکه منفی، عامل جدائی می شود. یعنی طرف به محض این که یک چیزی گرفت، می گوید من دیگر با بقیه فرق می کنم.

ما تا حالا داشتیم تشویقش می کردیم که آگاهی بگیر، آگاهی بگیر، حالا که آگاهی گرفته، می گوید من دیگر با بقیه فرق دارم و ...

و ماجرای الست بربکم که اینجا قرار است پیش بیاید، البته ما بدمون نمی آید که ریزش داشته باشیم، چون انتظار داریم که ریزش باشد، چون هرچه بالاتر می آئیم، به مباحثی می رسیم، و افرادی باید آن مباحث را دنبال کنند که به یک قضایائی رسیدند.

افرادی که در اثر آگاهی های شبکه منفی دچار منّیت و جدائی از مسیر حق می شوند، نه تنها خود سقوط می کنند، بلکه باعث سقوط دیگران نیز می شوند.

« الذی یوسوس فی صدور الناس، من الجنه و الناس »

افرادی که سقوط کردند، نه تنها خودشان سقوط کردند، عوامل سقوط بقیه را هم فراهم می کنند، و نقش یوسوس فی صدور الناس، من الجنه و الناس را هم فراهم می کنند، بدون اینکه بحث عملی ای را در جمع راه بیاندازند. بدون اینکه بگویند ما به چی رسیدیم، نقش یک عامل مخرّب را دارند، نقش نفوذی دارند، سکوت ولی در زیر پرده هستند.

دوره ٨ - جلسه ٥ - زنگ ١
استاد محمد علی طاهري

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر