۱۳۹۳-۰۲-۰۵

من از اعضای مجموعه عرفان هستم

با سلام
من از اعضای مجموعه عرفان هستم ترم 8 را تمام کردم.همیشه در زندگی دچار رخوت کسلی و بیهوده گی بودم و همه چیز ازارم میداد و زود رنج بودم .احساس سنگینی میکردم.اما 4 سال پیش با عرفان اشنا شدم و در ابتدا فقط برای معارفه اومدم و چون برادری دارم که تومور عمل کرده بود میخواستم به اون کمک کنم .ولی بعد از جلسه اول در اولین ارتباط احساس عجیبی داشتم سبک شده بودم و بیشتر رغبت پیدا کردم جواب سوالاتی که سالها عذابم میداد پیدا کنم و هر چه جلوتر میرفتم در ارتباطات مختلف چیزهایی مشاهده میکردم قابل گفتن و نوشتن نیست .در دوره تشعشع دفاعی خواهرم که همیشه فال میگرفت و دچار توهم شده بود و عصبی و حتی یکبار دست به خودکشی زد رو با خواست خودش در ارتباط قرار دادم و بسیار خروج وحشتناکی داشت از موجودی غیر ارگانیک (جن). و بعد از ارتباط و درمان ازم تشکر کرد و الان نرمال شده.برای دوستم که کودکی داشت 2 ساله که دچار تشنج مادرزادی بود و بچه اولش رو از دست داده بود کار کردم و در گزارشات مادر راضی بود و میگفت دیگه تشنج نداره و خیلی بهتره .برادرم 6 ساله تومور عمل کرده و بعد از 3 سال دوباره تومور شروع کرد به رشد کردن و بعد از یک سال درمان من دکتر گفت در" ام ار ای " رشد ان متوقف شده .البته من در صورت لزوم مدارک و عکس رو میتونم ارسال کنم . در دیگر موارد برای دیگران هم تا حدود بسیار زیادی با همکاری خودشان مثمر ثمر بود ار تباطات فرادرمانی و دفاعی،در ارمش شان و دور شدن انرژی های منفی .در یک پاکسازی منزل از غیر ارگانیک سمج با یک دفعه اعلام گزارش مثبت داشتم از دور شدن ان .و در رابطه با خودم درک و بینشم به زندگی و به ادمها و به اکوسیستم و به قانون تولد و مرگ عوض شد و دیدم به جهان و هستی و هدف خداوند در افرینش به کلی تغییر کرد و دیگه شکایتی از مرگ ندارم و هیچ چیز برام عبث و بیهوده نیست .خدا برام یک باید نباید نیست یک عشق است .در درک تن واحده ، در نگرشم به کل هستی تحول ایجاد شده .در بخشش نسبت به دیگران دیگه برام سخت شده کینه داشتن از کسی .همه رو رها میکنم در سایه رحمت او.من از استاد طاهری به عنوان معلم عرفان سپاسگذارم .او درس ازاده بودن و نگرش درست در افرینش و خلقت را به درستی برام بیان کرد .او درک مرا از دین و عرفان رشد داد .او مرا از سرگردانی رهایی داد.او مرا با خودم اشتی داد. مرا به صلح با خلق خدا و هستی و خود رهنمون کرد .من نه تنها به خود بلکه به دیگران هم کمک کردم و هم میکنم .من از او به عنوان معلم عرفان در راه شناخت دقیق دین و خدا و هستی به بشریت قدر دانی میکنم و در این مدت کوچکترین سخنی علیه دین و خدا از او نشنیدم.امیدوارم در راه ازادی این عزیز قدمی برداشته باشم.+1

‏روایت عشق شهادتنامه‏

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر