۱۳۹۳-۰۲-۰۵

MS من با سایمنتولوژی خوب شد

در نتیجه فرمانی كه از مغز صادر می شود براحتی به اعضاء و ماهیچه ها نمی رسد و كار براحتی انجام نمی شود. مغز فرمانده, كل بدن بوده و در جایگاه رفیعی قرار دارد. شخص باید دقیقا این اندام مهم و حیاتی را بشناسد و حداكثر مراقبت را از این اندام مهم بنماید.
زیرا هر عضوی از بدن كار خاصی را انجام می دهد و تغذیه خاصی را نیز دارد.
مساله مهم و حیاتی این كه كلیه اندامهای انسان تحت نظارت و كنترل این عضو مهم یعنی مغز می باشد و كوچكترین عصبیت ها و نگرانی های بی مورد در این عضو اثر مخربی داشته و كار كرد این اندام را مختل خواهد كرد.


علائم بیماری MS

دوبینی, مورمور شدن انگشتان دست یا پا,‌ بی حس شدن و كرخ شدن بعضی انگشت های دست یا پا, حالت برق گرفتگی لحظه ای در بدن, یخ زدگی قسمتی از بدن، داغ شدن قسمتی از بدن,‌ عدم هماهنگی اعضاء‌ خصوصا پاها هنگام راه رفتن,‌ عصبی شدن بی مورد, خواب زیاد, لخت شدن بدن, تنبلی و بی حسی, خستگی زودرس, ضعف عمومی بدن,‌ اسپاسم ماهیچه ای,‌ عدم هماهنگی بین كلمات در سخن گفتن,‌ سنگینی سر و بدن, دفع بیش از حد ادرار نسبت به دیگران,‌ دیر هضم شدن غذا, حساس و زود رنج شدن, یبوست مزاج, دیدن كابوس در بعضی افراد,‌ علاقه به خوردن غذاهای سردی بخش (اسیدی)‌ مانند لبنیات مخصوصا ماست و بستنی,‌ در صورت پیشرفت بیماری عدم كنترل ادرار, یا از دست دادن كامل بینایی, عدم تحمل هوای گرم و آب گرم, عدم تحمل آب سرد و هوای سرد كم شدن میل جنسی,‌ در صورت داشتن همبستری ضعف شدید خصوصا در آقایان, زود انزالی در آقایان, افسردگی و خودخوری,‌ انزوا طلبی و گوشه گیری,‌ نداشن تعادل, داشتن لرزش هنگام حركت,‌ یاری نكردن‌ ‌ ماهیچه های پا هنگام راه رفتن,‌ سرما سرما شدن استخوانهای بدن خصوصا پاها.


نمونه ای از بیمار مبتلا به ام اس که با فرادرمانی خوب شدند:


صبح اقتصاد در مصاحبه ای با یکی از بیماران مبتلا به بیماری کشنده MS گزارش داد: خانم سولماز مطبوع ، 24ساله ، دانشجوی فوق لیسانس مهندسی هسته ای دانشگاه صنعتی شریف . که بنا به اظهار خود و مدارک پزشکی موجود از شهریور 1385 علاوه بر افسردگی شدید ، دچار عوارض حرکتی وسپس نابینایی شده بود که با تشخیص بیماری MS تحت درمان دارویی قرار داشت، وی گفت :"اوایل سال 1388با درمان با طب مکمل ایرانی سایمنتولوژی آشنا شدم دو هفته بعد استفاده از این روش در مانی ، آثار مثبت آن را حس کردم و پنج ماه بعد علاوه بر بهبودی افسردگی کلیه ی عوارض جسمی ناشی از MS در من بهبود پیدا کرد."ms.jpg

در ادامه گفتگو با این خانم 24 ساله وی افزود:"نتیجه آخرین آزمایش ها و تصویر برداری ها را به پزشکان متخصص نشان دادم،همگی سلامت کامل مرا تایید کردند" علت بیماری MS همچون دیگر بیماری های خود ایمنی (اتوایمیون)ناشناخته است. پزشکان بر این باورند که MSدرمان ندارد.در بیماری MSسیستم ایمنی بدن به سیستم عصبی حمله می کند . درمان دارویی MS کورتن است که باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن می شود و فقط جنبه ی کنترلی دارد.
در خاتمه او اضافه کرد :"علاوه بر بهبود بیماری جسمی و افسردگی ، با گذراندن دوره های فرادرمانگری ، بینش من نسبت به خدا و هستی تغییر کرده است که به نظرم درمان بیماری لاعلاج MSدر برابر آن چیزی نیست.اغلب بیماران با شنیدن خبر درمان من می خواهند بدانند چه باید بکنند. تنها کاری که بیماران باید انجام دهند این است که به یک فرادرمانگر که خوشبختانه کم هم نیستند مراجعه کنند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر