۱۳۹۳-۰۲-۰۷

من در ارتباط قونيه مخاطب خدا قرار گرفتم. حس متفاوتي نسبت به حضرت مسيح داشتم...

سؤال:

من در ارتباط قونيه مخاطب خدا قرار گرفتم. حس متفاوتي نسبت به حضرت مسيح
داشتم و در اتصالها ميگفتم به اذن خدا و حضرت مسيح که بعد برايم آگاهي آمد
که او فرستادهاي و پيامبري بيش نيست. حالا برايم بهم ريختگي پيش آمده که
چطور من توانستم با خدا صحبت کنم؟

پاسخ استاد:
او گفت من با هيچ کس صحبت نميکنم مگر با ملک وحي، پس طبق اين آيه مخاطب قرار دادن ميتواند شامل هر انساني بشود.

مهم تحول ماست و برخورد با اطلاعات درست که از شبکه مثبت است.

اين آگاهي که آمده يعني کاري روي زمين انجام نميشود، مگر به اذن الهي و هوشمندي.

آن تذکري که به شما داده شده است، يعني توجه شما به اصل ماجرا يعني شعور الهي باشد، يعني ما اگر معطوف به فرد بشويم در کار ما ايراداتي ايجاد ميشود و اين رحمت الهي شامل حال همه مي شود و اين ترفند شيطان است که ما مي گوئيم ما لايق نيستيم که لطف الهي شامل حالمان بشود.

بايد اين توجه را داشته باشيم که لطف الهي ربطي به لياقت ما ندارد.

دوره 6
استاد محمد علي طاهري

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر