۱۳۹۳-۰۱-۲۹

تفاوت گره گشايي در شبكه مثبت(الهي) و منفي(شيطاني)

تفاوت گره گشايي در شبكه مثبت(الهي) و منفي(شيطاني)

اسم حلقه به دليل اعلام نكردن به وسيله دوستاني كه حفاظ ندارند حذف شده
تفاوت گره گشایی در شبکه مثبت و گره گشایی در شبکه منفی این است که، با استفاده از حلقه هاي شبکه مثبت تشعشعات منفی خنثی می گردند و هیچ گونه دخالتی در کار زمینی صورت نمی گیرد و اختیار افراد نقض نمی گردد.
اما در گره گشایی هاي شبکه منفی از ویروس هاي غیر ارگانیک و انواع طلسم ها استفاده می شود که گرچه شاید در ظاهر گره کار باز می گردد اما مشکلات بسیار دیگري را به وجود می آورد.
هنگام استفاده ازحلقه --- یک براي موضوعی مانند یک ازدواج، درگیري و ... تشعشعات منفی ارادي خنثی می گردند و افراد با عقل و منطق و اختیار خود به دور از سنگینی این تشعشعات تصمیم می گیرند این تصمیمات ممکن است درست و یا اشتباه باشند که طی آن ممکن است این ازدواج صورت بگیرد و یا به هم بخورد. صورت گرفتن یا بهم خوردن ازدواج، کار زمینی است و ما در آن دخالتی نکرده ایم بلکه فقط تشعشعات منفی ارادي را دور کرده ایم.
بنابراین اگر گفته شود با اعلام حلقه ---، بر هم خوردن و یا سرگرفتن ازدواج، کار هوشمندي و خداوند بوده است ویا صلاح نبوده است و... اشتباه است. و این موضوع گاهی به اشتباه در میان دانشجویان مطرح می شود که وقتی ازحلقه مثبت یک براي حل مشکلاتی استفاده می کنند، در پایان با حصول هر نتیجه ي زمینی آنرا به نوعی به گردن هوشمندي می اندازند. در صورتی که اصل کار زمینی، قانون زمینی هرگز نقض نمی شود.
بلکه فقط تشعشعات منفی ارادی را دور میکند.
ترم 4
استاد محمد علي طاهري

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر