۱۳۹۳-۰۲-۰۵

بیماری های آسم ـ پارکینسون ـ مشکل حرکتی و عدم صحبت کردن و .....

گزارش :
به اطلاع همراهان عزیز می رسانم طی ۳ هفته درمان در یک درمانگاه در آلمان بر روی بیماری های آسم ـ پارکینسون ـ مشکل حرکتی و عدم صحبت کردن و لمس شدن نیمی از بدن به علت سکته مغزی ـ پرخاشگری و عصبی شدن ـ درد کتف ها ـ سر شدن دست ها و خواب رفتگی ممتد عظلات دست ـ کمر درد ـ تکدد ادرار و عفونت مثانه ـ مشکل اختلال رگ های عصبی پا ـ مشکل در مویرگ های خونی فک ـ چند مورد افسردگی شدید و دردهای موضعی .... پس از تنها ۲ الی ۶ جلسه فرادرمانی بر روی بیماران آنها بطور کامل درمان شدند. تمامی این بیماران سالها تحت در مان مراکز درمانی در آلمان بوده اند که تا قبل از فرادرمانی هیچگونه بهبودی حاصل نگردیده بود. جمع آوری مدارک امضاء شده توسط بیماران و تصدیق بهبودی شان توسط فرادرمانی در حال اجرا است. در ضمن پس از درمان از ۲ مورد عمل جراحی جلوگیری شد.
به تازگی چندین آلمانی علاقمند به شرکت در دوره های فرادرمانی شده اند.
در خواست طلب خیر
حمید
heilen.blog.de

۱ نظر:

  1. با سلام،
    من بیش از ۱۰ سال است که از بیماری پارکینسون رنج می برم برای عمل جراحی کاندیدا شدم ولی به علت عوارض زیاد آن و هزینه بالای آن منصرف شدم.
    هرچه در این سالها گذشته بیماریم پیشرفت کرده و انجام کارها برایم سخت تر و سخت تر شده.
    الان ۳۸ سالم هست و در بسیاری از اوقات مانند پیر مردها به سختی حرکت می کنم. واقعا از این دکتر و ان دکتر رفتن و ازمودن درمانهای مختلف خسته شده ام. ولی نا امید نیستم.
    درمورد عرفان حلقه بصورت تصادفی با دیدن یکی از جلسات کلاس آقای طاهری که در ماهواره پخش می شد آشنا شدم.
    بعد کنجکاو شدم و در اینترنت مطالب بیشتری در مورد شعور کیهانی به دست آوردم و متوجه شدم این یک شیوه کاملا جدید است که در هیچ جای جهان تاکنون به شکل علمی و تجربی معرفی نشده و این افتخار نصیب یک ایرانی شده که معرف این راه باشد.
    و از اینکه بنیانگذار و استاد این روش هم اکنون در زندان هست بسیار متاسف شدم.
    در زمان کوتاه چون اکثر وقتم در خانه هستم فیلم ها و کلیپهای این روش را دانلود کردم و در هر زمانی که بتوانم گوش می دهم.
    الان دو هفته است که مطالب دوره های مختلف عرفان حلقه را مطالعه می کنم و احساس می کنم سر نخی است که شناخت پدیده های غیر قابل دسترس با ابزارهای علمی را میسر می کند و اتفاقا آقای طاهری از شیوه های علمی در جهت ثبت وقایع و شناخت بیشتر در این زمینه قدم به قدم جلو می رفته و زندانی کردن چنین فردی مصداق مبارزه با آزادی بیان و عقیده و اندیشه است.

    همین چند فیلم و کلیپی که از نتیجه تحقیقات این محقق باقیمانده به نظرم بسیار حرفها و نکته ها در آن است که می تواند منبعی ارزشمند برای تحقیق و جستجوی دیگران باشد.

    خلاصه کلام آنکه من این مسیر را دنبال می کنم اکنون بسیار مشتاق شده ام که در این زمینه جستجو و تحقیق کنم.
    با وجود اینکه بیماریم کار را برایم سخت کرده اما الان که یک هفته است با این اندیشه آشنا شدم دوست دارم با فرد با تجربه تری درمان خودم را پیگیری کنم

    پاسخحذف