۱۳۹۳-۰۲-۰۶

كمبودها !

كمبودها !


كمبودها؛ با يك كالبدي صحبت مي كنيد، مي گوييد چكار مي كني؟ مي گويد « من الان دارم ۵۰ تا بچه را نگه داري مي كنم » يعني براي خودش يك پرورشگاه ايجاد كرده است. اين خانم در تحقيقات بعدي مي بينيم كه بچه نداشته است، يا كارش اين جا در اين رابطه بوده، از اين كار لذت مي برده مي خواهد اين را تجديد كند. وابستگي فرضا يك كسي در فقر زندگي كرده، حالا آنجا اين فقدان را دارد مي آيد مي رود يك كسي را كه در كاخ زندگي مي كند تسخير مي كند كه حالا يك بار كمبودهاي خودش را جبران كند.

یکی را مي بيني كه عاشق ناكامي است، الان كسي را تسخير مي كند كه شباهتي به آن سوژه خودش داشته، دارد و از اين طريق مي تواند بيايد آن ناكامي را جبران كند. حالا شما ببينيد مثلا ما يك موردهايي داشتيم كه فرد دست به هر كاري مي زند دچار مشكل مي شود، كم مي آورد، ناكام مي شود، وقتي ما تشعشع دفاعي داديم مي آيد رو مي گوييم « تو كي هستي؟ » مي گويد « من نمي دانم، من در زندگي ام ناكام ماندم، دست به هر چي مي زدم نمي شد، من خودم به جايي نرسيدم، مي خواستم اين هم نرسد » یعنی اينها موردهايي است.

بنابراين استفاده از كانال هاي انرژي در مراحل بعد است، انگيزه اول نيست، انگيزه اول انگيزه هاي حساب شده است. يعني ما مورد به مورد مي توانيم علت تسخير را در بياوريم بيرون. منتها مي خواهم خودتان اين كار را دنبال كنيد و در بياوريد بيرون و بهش برسيد چون ما هم وقت و فرصت كافي نداريم و همين كه محدوديت هايي كه هست. ما فقط مي خواهيم سر نخ ها را اعلام كنيم و بعد نتايج كار گروهي را بررسي كنيم.


دوره تشعشع دفاعی >< استاد محمد علی طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر