۱۳۹۳-۰۱-۱۲

شعشع مثبت يك!

شعشع مثبت يك!


در مورد مثبت يك گفتيم كه هر كدام از ما مي توانيم ديگري را ببنديم درست است؟ بدون اينكه جادوگر باشيم، بدون اينكه با طلسم كاركرده باشيم بدون هيچ كدام از اينها هر كسي مي تواند ديگري را ببندد، بستني است كه ما مي توانيم بگوييم از نوع تشعشع ارادي است. يعني اگر من نخواهم ايشان يك كاري را بكنند به نوعي تشعشعي روي ايشان سوار كردم كه آن تشعشع ارادي من است، در واقع اراده ما هم به نوعي تشعشع دارد.

اگر من نخواهم ايشان يك بستن رويشان است حالا ايشان هم نخواهد، ايشان هم نخواهد. خيلي از كارهاي ما مي بينيد كه به صورت ساده اي چنان پيچيده شده است و به خنِسِي خورده است كه ظاهرا اصلا با عقل جور درنمي آيد نگو چي شده است؟ چهار نفر آن دور و بر هستند كه اين يك جوري بسته است، آن يك جوري بسته است او يك جوري بسته است و هيچ كار بستن تخصصي هم نيست. خيلي از كارهاي ما همين كارهاي روزمره ما به نوعي دچار بستگي است.

كاري كه در تشعشع مثبت انجام مي شود اين است كه مي آيد و حول و حوش آن فرد يك چيزي را اجرا مي كند كه تمام آن بستگي ها را قيچي مي كند چند نفر تشعشع مثبت يك را امتحان كردند؟ نتيجه؟ براي بعضي از موارد حالا تا آشكار بشود زمان مي برد ولي براي بعضي از موارد نه! زمان لازم نيست و آنا متوجه مي شويم مورد به مورد متفاوت است.

حالا ما چكار كرديم؟ آيا بي عدالتي كرديم؟ ما بي عدالتي نكرديم ما فرد را برديم در شرايط عادلانه خودش قرار داديم، اعمال نفوذهاي منفي را رويش قطع كرديم يعني او را بسته بودند، به شكل هاي مختلف او را بسته بودند ما رفتيم كمكش و اين را زديم قيچي كرديم. مي گويد هر كاري را با استخاره شروع كنيد اما استخاره چيه؟ طلب خير كردن اين همان طلب خير كردن است و همه كارها به نحوي دچار بستگي هايي مي شود و همه آنها را مي شود با تشعشع مثبت توأم كرد، همراه كرد.


مطالب دوره چهار عرفان حلقه
استاد محمد علي طاهري 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر