۱۳۹۳-۰۹-۲۳

صحبت استاد طاهری در مورد دریافت حلقه های جدید

صحبت استاد طاهری در مورد دریافت حلقه های جدید

سوال: اینجا سوال این است که آگاهی از نوعی حفاظ که از طریق روح جمعی عمل کرده و با ضریب تاثیر حفاظت بالایی بر روی شخص متصل در حلقه کار می کند اخیرا حاصل شده است. آیا موضوع فوق مورد تایید جناب عالی می باشد یا خیر ؟
پاسخ: شما این رو ضربدر 1000 بکنید، یعنی من تقریبا میشود گفت که تا الان شاید صدها گزارش صدها هزار حلقه توی این سالها داریم. مثلا این روح جمعی تعریفش رو توی دانشگاه گفتیم .
تعریفش چی بود ؟
یک شکلی کشیدیم یک آینه ای کشیدیم ، چی گفتیم در مورد روح جمعی ؟
گفتیم روح جمعی به خودی خود کاره ای نیست، یه انعکاس دهنده است. برگردید فیلم رو ببینید توضیح دادیم که خودش به خودی خود از خودش هیچی نداره. محصول تمام outpot های ما را رزونانس می کند به خودمون بر می گردوند.
روح جمعی چه چیزی دارد ،چه استقلالی دارد که بیاد این رو اعمال بکند. مگر من یه برنامه بدم که روح جمعی اعمال بکند. که ما الان تو پاکسازی داریم انجام می دهیم. خود شما هم به زودی دیگه می توانید وارد بشوید که وارد می شوید. خیلی هم تشویق می کنیم دعوت هم می کنیم. اما اگر کسی یک ماه زودتر می آمد می گفت که من این کار رو میخواهم بکنم ، میگفتم نکنید.
پس این چیزی نیست برای ما باشه ولی الان همه رو دعوت میکنیم که با جدیت تمام وارد این ماجرا بشوند و این کار رو بکنند. چون زمانش امروزه. نه یه هفته جلوتر، دو هفته جلوتر.
بنابراین شما می بینید که چه اشکالات اساسی و بنیادی در این تفسیرها هست. و حالا کسی که این آگاهی رو گرفته دارد پا میذارد تو میدان مین!
یه چیزی نشون دادن بعد به یه شکلی اغواست که تاثیر حفاظتی بالایی داره..... غافل از اینکه این اصلا با تعریف روح جمعی و اون چیزی که قبلا گفتیم متفاوت است.
الان هم که نمی گیم که شما فکر کنید من چون این رو الان خوندم دارم میگم این نیست. دانشگاه تهران و فیلم برداری شده است و موجود است.
بنابراین یه نفر که میخواند حواسش به اون تعریفها نیست ، قابلیت تجزیه تحلیل ما الان بدون رودربایسی ضعیفه. اشکال هم به ما وارده . چون ما فرصت نداشتیم کارکنیم. فرصت نداشتیم بازنگری کنیم. ما هم مقصر نبودیم چون شرایط شرایطی نبود که می تونستیم آنجور که باید و شاید با هم کار بکنیم. ما یه کارمقدماتی خیی ناقصی رو عرضه کردیم و همین...... نتونستیم همون کار مقدماتی را تکمیل بکنیم. اون چند دوره، دوره مقدماتی بود الفبا بود و الفبا هست بنابراین ما نباید عجله کنیم فعلا چون فرصت هم نیست که این توضیحات رو بدیم ، مطابق برنامه جلو بریم تا سر فرصت بیایم اینها رو بگیم. در واقع بحثی که هست و دوستان یادشون باشه در ترمهای بالا می گفتیم که دریافتها خوب است جمع بندی ضعیف است. الان ما همین مسیله رو داریم که از آگاهی ها و دریافتهامون نمی توانیم جمع بندی بکنیم. تجزیه تحلیل نمی تونیم بکنیم. یعنی اگر این آگاهی برای من اومد من باید بتونم فورا بگم که روح جمعی که این بود، این که نمیشه که ....

بنابراین چون این مسیله الان وجود نداره ، این به این صورت نیست که بیایم بگیم کنترل منفی 1536 یا دفاعی لول 2000 ..... اگر این جور بود که خودمون کرده بودیم همون روز اول ، 5000 تا حلقه ریخته بودیم دیگه نیاز نبود کسی زحمت بکشد.
بنابراین ما با هم حرکت بکنیم نه جلوتر نه عقب تر و اگر با هم حرکت بکنیم ضریب ایمنی خیلی بالا خواهد بود. بعد هم می بینم اون مشکلات و گزارشاتی که داریم اتفاق نمی افتد. بعد هم همه جی به خوبی و خوشی تا فرصتی پیدا بشه ما بتونیم از اون فرصت استفاده کنیم و این بحثها و کارها رو تکمیل بکنیم. و انشالله به حول و قوه الهی از اونجا که نیت همه ما خیره و هیچ کس برای منفعت مالی معمولا نمیادچون هر کی تو این قضایا باشه جز در دسر و زحمت و بدو بدو و ساعت دو با این بیمار و ساعت پنج با اون...... باشه اصولا چیزی نداره ولی چون ماحصل معنوی داره همه از این رنج و زحمت خوشحالند. همه از این که شبی رو نخوابیدن ولی درد یک دردمندی رو دوا کردند خوشحالند من این رو میدونم که به این صورت هست. از این که ساختار فکری جامعه رو درست کردن خوشحالند از این که چیدمان فکری انسانها رو به راه راست به راه حق هدایت کردند خوشحاند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر