۱۳۹۳-۱۰-۰۱

دیدار یکی از همراهان عرفان حلقه با آقای احمد شهید

دیدار یکی از همراهان عرفان حلقه با آقای احمد شهید در 16 دسامبر - هامبورگ
در این دیدار به پیگیری پرونده محمد علی طاهری و وخامت جسمی ایشان و نگرانی شاگردان ایشان تاکید شد.
آقای شهید در جریان دوازدهمین اعتصاب غذای استاد طاهری و جزییات پرونده و فشارهای وارده بر ایشان قرار گرفتند.
و در این جلسه این نکته یادآور شد؛ که برای اعتراض به حقوق پایمال شده استاد طاهری, حکم ناعادلانه افساد فی الا رض, شکنجه و رفتارهای غیر انسانی با ایشان, تا کنون حرکت های گسترده ای در سطح جهان بطور خود جوش صورت گرفته و سازمانها و نهادهای حقوق بشری در جریان قرار گرفته اند.
در این حرکت ها نه تنها از حقوق آقای طاهری دفاع شده بلکه از حقوق تمامی دگراندیشان عقیدتی- سیاسی در بند جمهوری اسلامی ایران نیز پشتیبانی شده است و این اعتراضات علیه اعدام, شکنجه و نغض حقوق بشر در ایران می باشد.
در پاسخ به اینکه چه کارهایی برای آقای طاهری صورت گرفته است, آقای شهید گفت : تا کنون چندین نامه در رابطه با آقای طاهری به دولت ایران نوشته شده است, در حالیکه گزارشگرانی دیگر نیز پا ی آنرا امضاء کرده اند, که در آن نگرانی خود از سلامتی و مشکلات زندانی بودن آقای طاهری را متذکر شده اند. اما دولت ایران به ایشان پاسخی نداده است.
آقای شهید افزود که امید را نباید از دست داد و دست از فشار بر روی دولت برداشته نشود. به حرکت ها ادامه داده و با مقامات محلی و سازمان ها و ارگانهای حقوق بشری تماس بر قرار کرده تا بدینگونه آقای طاهری به فراموشی سپرده نشود.
و سعی کنید در اروپا و خارج از اروپا کمپین به دفاع از ایشان تشکیل شود.
آقای شهید در پاسخ به این سوال که اگر خانواده آقای طاهری بخاطر فشار و تهدید اقدامی نکنند, وظیفه ما چست, گفتند؛ مادر ایشان با من ارتباط گرفته اند .ولی شاگردان نیز بایستی تکلیف و وظیفه خود نسبت به معلم را روشن کنند. اما بهتر است رضایت خانواده را برای اقداماتی جلب کنید.
ضمناً آقای شهید در جریان دستگیریهای اخیر در شهرهای مختلف ایران قرار گرفتند و درخواست اسامی آنان را کرد.
در پایان به معرفی آموزه ها و تجارب پرداخته شد و اینکه آقای طاهری اندیشمند و دانشمدیست که نه تنها سرمایه ای برای ایران که برای جهان محسوب می شود, زیرا فرادرمانی و سایمنتولوژی تا کنون به انسانهای فراوانی کمک کرده است. درمان با این روشها حتی سبب درمان بیماریهایی لاعلاج شده و رشد معرفتی و بینشی انسانها را در پی داشته تا بتوانند به هستی از دریچه ای باز و دیگرگونه بنگرند. او هنر عشق ورزیدن, صلح و دوستی را در عمل به ما آموخت, و اینکه درد دیگران درد ما است.
منبع خبر :خبرنگار عرفان حلقه
https://www.facebook.com/Khabarnegar?ref=ts&fref=ts

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر