۱۳۹۳-۰۹-۲۴

بیانیه خانواده استاد طاهری

بیانیه خانواده استاد طاهری

بسم الله الرحمن الرحیم

یاران همراه،
بدینوسیله به اطلاع می‌رسانیم استاد محمدعلی طاهری، بنیانگذارعرفان حلقه و دو طب مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی، از روز شنبه ١٥ آذر ماه ۱۳۹۳مجدداً اقدام به اعتصاب غذا کرده‌اند. از ابتدای ماه محرم سال جاری، این برای دومین بار است که ایشان دراعتراض به مفتوح ماندن پرونده‌ای با اتهام فساد فی‌الارض اقدام به اعتصاب غذا کرده اند.
با وجودی که اعتصاب غذای اول ایشان با دادن وعده‌هایی از سوی مسوولین پرونده مبنی براعلام مختومه شدن پرونده و انتقال به بند عمومی متوقف شده بود متاسفانه نه تنها هیچ یک از این وعده ها در مهلت مقرر سه هفته محقق نشد بلکه بواسطه اعتصاب غذاهای پی‌در پی وضعیت جسمانی ایشان روبه وخامت نهاده و ایشان با مشکلات متعدد داخلی و گوارشی مواجه شده اند.
با توجه به گذشت نزدیک به ۴ سال حبس انفرادی بابت محکومیت رای قطعی صادره همچنان وضعیت قضایی و کیفری اتهامات وارده ایشان در هاله ای از ابهام قرار دارد ، لذا استاد محمد علی طاهری ، خانواده ایشان و همراهان در خواست مختوم شدن پرونده و اعلام برائت ایشان از سایر اتهامات را از مقامات و مسوولین محترم مربوطه دارند.
ما از همه شما یاران دلسوز که برای کمک به عزیزمان از هیچ تلاشی مضایقه نکرده‌اید از صمیم قلب سپاسگزاریم و هر لحظه دعاگوی تک‌تک شما بوده وهمچنان پیگیر قانونی وضعیت ایشان هستیم و از یکایک شما عزیزان که برای احقاق حقوق استاد طاهری تلاش کرده و می‌کنید،صمیمانه تقاضا داریم که احترام به چهار چوب قانون، وکلای پرونده و نظرات حرفه‌ای ایشان را در اولویت مسیر خود نیز قرار دهید .

خانواده استاد محمدعلی طاهری
24 آذر ۱۳۹۳

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر