۱۳۹۳-۰۱-۰۵

در پاسخ به سوال؛ در خصوص کنترل تشعش منفي يک!

در پاسخ به سوال؛ در خصوص کنترل تشعش منفي يک!


گفتيم كه اين كنترل تشعشع منفي يك را يا حالا اصطلاحا ما از اين اصطلاحات فرار مي كنيم، (من خودم خوشم نمي آيد از اين اصطلاحات) طلسم و از اين جور چيزها جاري مي شود، بعضي ها مستقيما شبكه منفي را مي برند در كار فرد و او را در معرض تشعشعات قرار مي دهند، بعضي ها نه، درصد بيشتري از موجودات غيرارگانيك استفاده مي كنند. كاري ندارد يك كتاب مي خرند، در اين كتاب نوشته «آره اينجوري كن، آره اونجوري کن...» الا يك عده اي كه سابقه دارترند و فوت و فن هاي مختلفي را در اين قضيه دارند كه خوب مفصل تر است.

عمدتا اين راه دوم براي آنها آسان تر است و راحت مي روند در كار و بارش، دو تا فرمول و اينها را گير مي آورند، دستورالعمل ها، اين دستورالعمل ها را به كار مي برند و ماجرا جاري مي شود و آنها از جاري شدن ماجرا لذت مي برند كه «اِ جاري شد! » هي تشويق مي شوند، تشويق مي شوند و خلاصه اين كار هي ادامه پيدا مي كند.

بنابراين يك دسته از موجودات غيرارگانيك استفاده مي كنند و شما وقتي كه مي آييد كنترل تشعشع منفي يك را مي دهيد، تا اينها قطع مي شوند تظاهراتي را مشاهده مي كنيد كه حضور موجودات غيرارگانيك را در اطراف شما، در واقع نشان مي دهد. مثل همين كه فرموديد تا چند وقتي لوازم گم مي شده و ... حالا ديگر نمي دانيم چون شما ممكن است در معرض تشعشع دفاعي هم بوديد، اين به اينجا مربوط مي شود يا به آنجا مربوط مي شود ولي اينها را داريم، اين تظاهرات را داريم در اين قضيه.


مطالب دوره چهار عرفان حلقه
استاد محمد علي طاهري 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر