۱۳۹۲-۱۲-۲۸

گفتیم خداوند جمع اضداد است.

گفتیم خداوند جمع اضداد است.
سؤال:
گفتیم خداوند جمع اضداد است. حالا اگر من در شبکه منفی قرار بگیریم و این شبکه منفی را در راه خیر و صلاح جمع به کار ببرم صحیح است؟ مثلاً من بروم در شبکه منفی و شبکه مثبت را گسترش بدهم؟

پاسخ استاد:
یعنی بشویم عامل نفوذی؟
خوب این عامل نفوذی از هر دو سمت می تواند وجود داشته باشد.

در تجارب ما هست که افرادی آمده بودند اینجا که ما را ببندند و بعدا آمدند و اعتراف کردند که می خواستند این کار را انجام بدهند و بعد که اینجا با عرفان کمال و عرفان قدرت آشنا شدند، این طرفی شدند.

موضوع این است که بیرون آمدن و خارج شدن از شبکه منفی کار هر کسی نیست!

من نمی خواهم بگویم نمی شود.
ما کسانی را داشتیم که از شبکه منفی آمدند اینجا، اگر آنها برای ما تجارب خودشان را بگویند، می بینیم که نجات آنها چقدر کار مشکلی بوده است. این بیرون آمدن از شبکه منفی کار سختی است.

مطلبی که شما می فرمایید مثل این است که یک نفر با چاقو و به زور پول کسی را سرقت کند و بعد پول ها را مثلاً به آدمهای گرسنه بدهد.
در بحث عیّاری (عیّار کسانی بودند که چاقو گردن کسی می گذاشتند و پول می گرفتند و در راه خیر مصرف می کردند.) دو قضیه ممکن است موجود باشد. یک وقت به صورت مشخص و به صورت یک کانون قدرت هست، یک وقت مثل همین مثالی که گفتیم. آن وقت لطمه روحی و جسمی فراوانی به آن فرد مضروب وارد می کنیم.

پس نفس این کار تخلف است.
ما در آن واحد نمی توانیم هم در شبکه مثبت باشیم هم در شبکه منفي.
وقتی در شبکه منفی باشیم نمی توانیم از امکانات شبکه مثبت استفاده کنیم و مجبوریم با عرفان قدرت کار کنیم.

اما کسی که در عرفان کمال حتی منفی هم باشد، متصل می شود و می تواند در معرض آگاهی قرار بگیرد تا احتمال تغییر او فراهم شود.

شبکه مثبت نمی گوید که آن فرد در شبکه منفی است، پس به او آگاهی ندهیم!

اما وقتی می روید در شبکه منفی قبل از سر سپردگی به شما قدرت نمی دهد، تا مطمئن نشود شما سرسپرده شدید، اطلاعاتی به شما نمی دهد.

مثلاً اول به شما می گوید بیا سر این گربه را ببر.
شما باید هزار خوان بگذرانید تا به شما اطلاعات بدهند.

استراتژی حرکت های مثبت و منفی فرق می کند.

دوره ٧
استاد محمد علی طاهري

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر