۱۳۹۲-۱۲-۲۴

من متحرک ... من ثابت!

من متحرک ... من ثابت!

من متحرک (نفس) ساختاری است که می تواند ابتدا و انتها را طی کند.
کالبد ذهنی فقط در مقطع بعدی است و البته در زندگی های قبل هم بوده اما بعد از زندگی بعدی می میرد و چیزی ازآن باقی نمی ماند.
اما این نفس ساختاری دارد که قادر است از ابتدا تا انتها ما را همراهی کند.

مثلاً فرض کنید یک راکت را می فرستند فضا و می خواهد زمین را ترک کند و بنشیند روی یک سیاره دیگر و برگردد. حرکت این راکت مراحل مختلفی دارد. بخشی این راکت را از جو خارج می کند و بخشی آن را می نشاند روی یک سیاره و بخشی آن را از آن کره جدا می کند و آخرش یک کپسول برمی گردد زمین.

یعنی یک جسم عظیم رفته و یک جزء کوچک برگشته که خیلی کوچک هست و اطلاعات آن بخشهایی که ازآن جدا شدند را هم دارد. پس این راکت یک بخش داشته که جزء بخش ثابت این مجموعه بوده است.

اینجا هم این «نفس» بخشی است که همواره رانندگی را در اختیار داشته تا انتها و قرار است روزی روی من ثابت سوار بشود و آن را براند و از سواد آن استفاده کند.

ما گفتیم انا لله.
یعنی یک بخش ثابت داریم که ما را همراهی می کند از ابتدا تا انتها و هیچ کدام از اجزاء که در بخش های قبلی بودند ما را همراهی نمی کنند.

شما شنیدید که در جهنم جبرئیل نمی تواند انسان را همراهی کند.
روح القدس تا یک جایی با ماهست و بعد از این که این من ثابت و من متحرک با هم ادغام شدند دیگر پایان مأموریت روح القدس یا آن چیزی که ما به آن می گوئیم شبکه شعور کیهانی است.

آنجا دیگر ما با من ثابت یکی شدیم و دیگر خودمان سوار علم خداوند می شویم و به هر چه بخواهیم دسترسی داریم و هر چه که با کمک روح القدس به دست آوردیم را باید به کار ببریم و آماده بشویم برای جواب دادن به الست بربکم!

دوره 7
استاد محمد علی طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر