۱۳۹۳-۰۱-۰۸

انعكاس شعوري و اهميت روح جمعي!

انعكاس شعوري و اهميت روح جمعي!


بنابراين در اينجا يك موضوعي كه خيلي اهميت پيدا مي كند، متوجه مي شويم كارهايي كه در روح جمعي صحبت كرديم و نقش دعا، نقش تشعشع مثبت و نقش آن چيزهايي كه ما از ديد خودمان ديديم؛ گفتيم پيام مثبتي را بدهيم دست روح جمعي، منظور چه جوري مي شد؟ پيام مثبت در واقع به اين شكل عمل مي كند و بازتاب جهاني دارد. شبكه منفي هم الان عكس اين قضيه را به نحو احسن انجام مي دهد و مكانيزمش به اين صورت است.

از اينجا ما اهميت ارتباطات روح جمعي را مي توانيم متوجه شويم و ارزش و اهميت دعا و مسائلي كه در اين قبيل مباحث بود را متوجه شويم كه چقدر مي تواند اهميت داشته باشد و در گذشته اهميت زيادي داشته و الان يواش يواش به دست فراموشي سپرده شده است. لذا تشعشعات منفي غلبه بيشتري دارد چون آنها دارند اتوماتيك وار كارشان را انجام مي دهند ولي از اين ور قضيه اين هي شل آمده است و به اينجا رسيده است.

البته ما از اين قضيه خودمان استفاده بسيار زيادي داريم مي كنيم و ما هم متقابلا روي آنتني كه هست، ما هم داريم كارهاي تشعشع مثبت و كارهايي كه مربوط به اين بخش (شبکه مثبت ) است را داريم انجام مي دهيم. اين هم يك تأكيدي بود كه در ارتباطات روح جمعي با جديت تمام براي مسايل كمال بشر و مسايلي كه سيستماتيك رفتيم جلو و باز هم ادامه مي دهيم را دنبال كنيد، اين قضيه با اين مباحث لازم است جديت خاص خودش را داشته باشد.


مطالب دوره هفت عرفان حلقه
استاد محمد علي طاهري 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر