۱۳۹۲-۱۲-۲۱

حافظه شعوری!

حافظه شعوری!

همچنین یک حافظه شعوری در جهان هستی داریم که یک انعکاس شعوری دارد. یادتان باشد یک گزارش داریم که جهان هستی را به اندازه یک مولکول دیدند. اگر ما بتوانیم از این جهان خیلی دور بشویم، جهان هستی را به اندازه یک مولکول مثلاً آب می بینیم.

خوب می دانید که مولکول های آب شکل های مختلف دارند و تحت تاثیر شعور مثبت و منفی شکل عوض می کنند. از طرفی چون شعور کیفیت است و کمیت ندارد پس شعوری که می تواند روی یک مولکول آب اثر بگذارد می تواند روی کل جهان هستی اثر بگذارد.

پس ما از آن طرف یک انعکاس شعوری داریم. مثلاً شما شنیدید غضب الهی. این انعکاس شعوری می تواند مثبت و منفی باشد. یعنی انعکاس شعوری منفی می تواند به ما برگردد. ناظری که از آنجا نگاه می کند بازتاب شعوری کل بشر یعنی همه 7 میلیارد انسان را می بیند و می گیرد و تحت تاثیر قرار می گیرد.

بازتاب این شعور روی زمین دوباره تاثیر می گذارد و یکدفعه می بینیم روح خباثت یا جنگ یا صلح بر بشر حاکم شد. بنابراین الان متوجه شدیم که کارهایی که در روح جمعی صحبت کردیم و نقش دعا و تشعشع مثبت اهمیت پیدا می کند. آن پیام مثبت به این شکل عمل می کند و بازتاب جهانی دارد.

شبکه منفی هم عکس این قضیه را به نحو احسن انجام می دهد. از اینجا ما می توانیم اهمیت ارتباط روح جمعی را متوجه بشویم. الان چون دعاها کمتر شده و این تأثیر فراموش شده شبکه منفی خیلی تاخته اما ما داریم از این قضیه استفاده می کنیم و تشعشع مثبت و... را روی آنتنی که وجود دارد می فرستیم.

دوره ۷
استاد محمد علی طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر