۱۳۹۳-۰۱-۰۸

تشعشع مثبت

 تشعشع مثبت

در ادامه صحبت ها تشعشع مثبت جمعي را داشتيد در اين دوره كنترل تشعشع منفي جمعي هم به آن اضافه مي شود اما اجازه بدهيد تا آن موقع كه حفاظش را برقرار كنيم، الان فقط تشعشعات مثبت را مي توانيد اعمال كنيد يا مواردي را كه مي خواهد براي آن آگاهي بيايد. فرض كنيد يكي از مواردي را كه كار كرديم معرفت عاشوراست، راجع به معرفت حج بياوريم، معرفت هاي مختلف، بعد شما وقتي در جمع صحبت مي كنيد، مي بينيد همان مطلب را از زبان خودشان مي شنويد.

مثلا يكي ديگر از مسايل راجع به هوشمندي بوده است، فيدبكش حالا مي بينيد براي خودمان همه دارند راجع به هوشمندي صحبت مي كنند، عيب ندارد صحبت كنند يعني اين ماجراها و مسايل دارد فيدبك مي شود.

البته ارتباطات خاصي هم داريم مثل ارتباط ويژه شب هاي تعطيل كه امشب هم داريم اينها همه روي آنتن اينجاست و خيلي كارها هست كه در آينده با آن آشنا مي شويد و در سطح و سطوح مختلف و مي بينيد كه اينجا چقدر توانايي هست منتها تا كارهاي فردي را تجربه نكنيم و به ايمان و باور نرسيم كار كلان را نمي توانيم قبول كنيم يعني وقتي ذهن ما هنوز روي يك نفر متقاعد نباشد چه طور روي كل هستي مي خواهد فكر كند اثر مي گذارد. لذا پله پله لازم بوده ما برسيم، پله پله آمديم بالا و داريم به اين مسئله نزديك مي شويم و هي براي كارهاي بزرگتر و كلان تر آماده مي شويم.


مطالب دوره هفت عرفان حلقه
استاد محمد علي طاهري 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر