۱۳۹۲-۰۹-۲۰

آخرین اتصالی که جلسه گذشته دادید، من خودم ارتباط نماز را برقرار نمی کنم

سؤال:
آخرین اتصالی که جلسه گذشته دادید، من خودم ارتباط نماز را برقرار نمی کنم، نماز نمی خوانم، همیشه هم بین مذاهب سرگردان بودم، اما آن ارتباط آخری که به ما دادید، چند روزی است که مرتب سر یک ساعت مشخص همه چیز می شود مثل یک ارتعاش، مثل یک فرکانس، یعنی وقتی به خودم می آیم، می بینم که سحر است و دارند اذان صبح را می گویند، یا ظهر است موقع اذان ظهر،... یعنی لحظه ای که همه چیز تبدیل به فرکانس و ارتعاش می شود، احساس کردم که کل جهان هستی در یکپارچگی قرار می گیرد یعنی همان زمانهائی را هم که برای برقراری این اتصالات همیشه در تاریخ بوده، فکر می کنم یک زمان مشخصی بوده که کل هستی در یکپارچگی قرار بگیرد.

استاد طاهری: یک دست بزنید، این می شود یک درک، که روی فلسفه ادیان است.

دوره 8 - جلسه 3

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر