۱۳۹۲-۱۱-۳۰

من میخواستم فقط یک نفر من را ببخشد ولی دیدم دریا،گیاه..همه جهان هستی گفتند پس ماچی؟!

سؤال:
من می خواستم فقط یک نفر من را ببخشد ولی دیدم دریا، گیاه، موسیقی، ساز و آواز، نمک، باران، باتلاق، گل، درختهای بزرگ و درخت های خشک، برف و... همه جهان هستی گفتند پس ما چی؟!

پاسخ استاد:
اگر یادتان باشد در مبحث تشعشع دفاعی گفتیم «هتک حرمت جهان هستی»!

ما می آییم از خانه بیرون می گوئیم اَه، چه هوای بدی!
چه برفی یا اَه، چه آفتابی!
عجب باران بی موقعی و ...!

در واقع هر ذره از ذرات هستی که مورد نامهربانی ما قرار گرفته باید ما را ببخشند!

زبان ذرات هستی، با شعور با ما صحبت می کنند:
جمله ذرات در عالم در نهان
با تو گویند روزان و شبان
ما سمیعیم و بصیریم و هوشیم
با شما نامحرمان ما خاموشیم

پس به طور کلی، انسان مفهوم گناه را نمی داند و نمی داند ظلم چیست!

یادتان باشد در دوره سه گفتم من در کتاب مقدس با جمله ای برخورد کردم که «بیماری شما گناهان شماست و مزد گناه موت است»!

من خیلی ناراحت شدم که همچین چیزی نمی تواند باشد اما آگاهی آمد چرا همین است، اما شما مفهوم گناه را نمی دانید!

الان متوجه می شویم که با این زبان، تمام درگیریهای ما اعم از موجودات غیر ارگانیک، تشعشعاتی است و به زبان شعوری است و به زبان پنهانی است!

انسان مفهوم گناه را در دزدی و ... پیدا کرده در حالیکه گناه، خطاهای شعوری است!!!

اینطوری است که متوجه می شویم بیماری زمینی است!

دوره 5 
استاد محمد علی طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر