۱۳۹۲-۱۱-۳۰

ارتباط من معنوی!

ارتباط من معنوی!

این ارتباط پیامهایی به بخش همزاد یا من معنوی مثبت میدهد تا ما را در مسیر کمال همیاری کند!

چون در آدمهای عادی به این خاطر که هدف متعالی نداشتند، این من معنوی خواب بوده!

با این ارتباط ما میتوانیم به جواب خیلی از سؤالهای خود برسیم!

فقط دقت کنیم من معنوی فقط در زمینه کمال با ما کار دارد و اگر چیز دیگری بود، باید شک کنیم که شاید موجودات غیرارگانیک هستند!

من معنوی آگاهی هائی که از سمت شعور الهی می آید و ما نمی فهمیم را برای ما به زبان کلام و شعر و ... ترجمه می کند!

چون کلاً آگاهی هایی که از سمت شعور الهی به ما میرسد به زبانی است که ما نمی فهمیم!
اما همین من معنوی و استاد حق این آگاهی را به سطوح مختلف برای ما ترجمه میکند!

گاهی کلام، گاهی شعر، گاهی درک و ...

گزارش:
من قبلاً همیشه از من معنوی شما میخواستم که در خواب جواب من را بدهید. یک بار خواستم:
من معنوی شما و شما برای من بت نشوید!
و در خواب دیدم:
وقتی از خود خدا جواب سؤالی را میخواهیم روشنتر موضوع را بیان میکند!

دوره 5
استاد محمد علی طاهری 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر