۱۳۹۲-۱۱-۲۹

نقش من معنوی در جاری شدن حکمت!


نقش من معنوی در جاری شدن حکمت!

حکمت به کمک من معنوی جاری میشود!

به عبارتی در مسائل معنوی برمی خوریم که هیچ چیز تصادفی نیست و همه این حرف را به حساب جبر می گذارند!
اما نه جبر است و نه نیست!

هم من اختیار میکنم و هم ممکن است ندانم چرا اینجا آمدم و این پیراهن را پوشیدم اما این پیراهن تن من، برای یک نفر نشانه است، برای کسی که من معنوی او من را با این پیراهن دوازده سال پیش به او نشان داده بوده است!

پس چیز دیگری پشت پرده است و من معنوی دارد ماجرا را برای من جلو می برد و ما نمیدانیم ماجرا چیست!

من معنوی خبر دارد چه اتفاقی دارد میافتد، اما من نمیدانم!

چند نفر با من سؤال و جواب کردند در خواب یا بیداری؟!
این که میگویم جنبه خود بزرگبینی ندارد و برای خودتان هم به زودی این پیش خواهد آمد!

ببینید کاه، کاه را جذب میکند، کهربا کهربا را!
قمار بازها همدیگر را جذب میکنند و شما یک جایی می روید و میبینید یک نفر مثل شما به عرفان علاقه دارد!

من نمیدانم که من معنوی من یک نفر را دعوت کرده!
من معنوی مأموریت را میگیرد ما نمیدانیم چه خبر است و من معنوی ما به ما گزارش نمیدهد!

او مأموریتش را گرفته و به موازات ما دارد کارش را دنبال میکند، چون فعال است، ولی در یک آدم معمولی به آن صورت فعال نیست و حتی در اغماست!

پس در بحث حکمت یک عدهای سر راهشان چیزهایی قرار گرفته برای هدایت و یک عدهای سر راهشان چیزهایی قرار گرفته برای ضلالت!

هر کسی بازتاب اشتیاق خودش را میگیرد در هر سمت مثبت و منفی که باشد!

پس از بُعد حکمت، همه دعوت شدند چه به ضلالت چه به هدایت!

من معنوی بخشی از وجود ماست که ولی الله است و بین ما و خدا بیطرف است و امین دو طرف و معتمد دو طرف است!

این من معنوی، یار و یاور و دستیار است!

دوره 5 
استاد محمد علی طاهری 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر