۱۳۹۲-۱۲-۰۱

من معنوي (همزاد يا استاد درون)!

من معنوي (همزاد يا استاد درون)!

احتمالا اين گزارش را شنيديد که ميگويند ما را ديدند يا شايد خودتان اين تجربه را داشته باشيد!

امروز ميخواهيم درباره من معنوي صحبت کنيم.

« من معنوي» يکي از منهاي ماست که با ما متولد شده و قبل هم وجود داشته و بعد هم وجود خواهد داشت!

ما اسمش را گذاشتيم من معنوي و ممکن است اسمهاي ديگري هم بشنويم، مثل همزاد يا استاد درون!

اين همزاد وکيل تسخيري ماست!

يعني بين ما و خداوند بيطرف است و نقش وکيل مدافع را بازي ميکند!

کسي که قرار است محاکمه بشود بايد يک وکيل داشته باشد!
اگر خودش نتواند وکيل بگيرد قانون برايش يک وکيل ميگيرد که آن وکيل ترتيب يک محاکمه عادلانه را بدهد تا همه مطمئن باشند که عدالت اجرا شده، به اين ميگويند وکيل تسخيري!

اين وکيل براي ما کارهايي انجام ميدهد که راه حرکت ما به سمت کمال آسانتر ميشود!

به عنوان مثال اين من معنوي کارهايي انجام ميدهد!
که الان درباره آن حرف ميزنيم!

دوره 5
استاد محمد علي طاهري

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر