۱۳۹۲-۱۱-۲۸

صلح با دیگران تنها یک شعار در شبکه قدرت نیست.


به نام بی نام او
صلح با دیگران تنها یک شعار در شبکه قدرت نیست.
عالِم با عمل ناصالح

خستـه شـد عـالَمی ز پند شما
تلــخ شـد شــربتـی ز قنـد شما
عالم بی عمل چو گنداب است
شد نجس ، پاک ها ز گند شما

عالِم با عمل صالح
زنده شد یک جهان ز وصل شما
شد عسل ، تلخ ها ز اصل شما
در عمل صلـح چون که پیـدا شد
پاک شـد هر نجس ز نسل شما

و اما :
از نتیجه همه آموزه ها و حلقه های رحمانیت مکتب عرفان حلقه(کیهانی) که بینش فراکل نگر و حرکت به سوی کمال الهی بشریت را برای ضد ضربه شدن از مکرهای متنوع شبکه قدرت، به انسان سلیم و مشتاق حقیقت وعده می دهد، به روشنی فرا گرفته ایم که:
در جهان تضاد بینش ها، همواره دو شبکه شعوری(قدرت و کمال) وظیفه خطیر آزمون ادعاهای انسانی را با قوانین کاملاً عادلانه و هوشمند، برنامه ریزی، ربیت و مدیریت می نمایند.
شناخت، فهم و درک نسبت به هوشمندی کاملاً عادلانه حاکم بر این دو شبکه شعوری، بدون بازگشت اختیار اولیه و سلب شده هر انسان و توجه به بازتاب تشعشعاتی سخن، عمل، اندیشه و نگاه (نظر) خود، امکان پذیر نیست.
آزمون سرنوشت ساز بین تک تک اعضای دو شبکه شعوری قدرت و کمال طبق قوانین کاملاً عادلانه تشعشعاتی و شعوری حاکم بر جهان هستی(به مثابه اذن الهی) بی وقفه جریان دارد.
آزمون های راستی سنجی شبکه شعوری قدرت، زمینه ساز تحقق عملی صلح با خود، صلح با خدا، صلح با جهان هستی و در نهایت صلح با دیگران می باشد.
صلح با دیگران در عمل، سخت ترین آزمون دوره صالحین محسوب می گردد، و لذا عطف به بیرون بدون هرگونه بدافزار(ویروس) کینه، دشمنی، انتقام و... با عمل صالح در حلقه های رحمانیت الهی نسبت به دیگر اجزاء تن واحده، زمینه صلح فراگیر با دیگران را نیز بسهولت فراهم می سازد.
اعضای شبکه شعوری کمال، ضمن رعایت ستاریت، اختیار، عدالت و احترام و تقدس نسبت به همه اجزاء عالم هستی (به مثابه تجلیات زیبای الهی)، در پیشگاه خداوند عادل با عمل صالح، بر محصولات خود مهر تائید پاکسازی از دو ویروس اساسی شبکه قدرت(عدم "انا خیر منه"شعار ابلیسی به معنی: من برتر از او هستم؛ و عدم "انا ربکم الاعلی" عمل فرعونی به معنی: من پروردگار برتر شما هستم؛)، می زنند.
از اینرو اعضای صادق و امانت دار شبکه شعوری کمال، نسبت به همه اعضای آشکار و نهان تابع شبکه شعوری قدرت، همواره صالحانه و با حسن ظن کامل، طلب خیر و رحمت الهی می نمایند. چرا که از دیدگاه آموزه های عرفان حلقه، این عزیزان خواهی نخواهی تا وقت معلوم با تخریب چهره و قربانی نمودن خود در برابر نقشه عظیم الهی، نقش خطیر آزمون بانان بی ترحم و جدی را برای برگزاری آزمون راستی سنجی و ضد ضربه شدن مدعیان کمال و عمل صلح، بعهده گرفته اند.
پس ستارانه سپاس، درود و رحمت صالحین بر همه مدعیان رهروی و تشکر از زحمات بی وقفه و جدی تمامی ایشان از یک سو و از سوی دیگر شکر بیکران، پرودگار عالمیان را که چنین بستر و برنامه (مکرالله) زیبا و کاملاً عادلانه و خیری را برای شناسایی آشکار مدعیان عمل صالح و کمال از برنامه ریزان(مکاران) و تابعین شبکه قدرت، فراهم فرموده است.

حمد پروردگار یکتا و آرزوی توفیق الهی در عمل صالح

26 بهمن 1392
Hamid Reza

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر