۱۳۹۳-۰۴-۲۹

دجال هرگز نخواهد گفت من دجال ام!

دجال هرگز نخواهد گفت من دجال ام!

دجال هرگز نخواهد گفت من دجال ام! او حتماً خواهد گفت من امام زمان ام! من مهدی ام! من مسیح ام! یا هر چیز دیگر! لذا شاید در ظاهر ما دو امام زمان خواهیم داشت که یکی اصلی و حقیقی است و دیگری دروغین و قلابی! چنانکه از احادیث و روایات بر می آید امام زمان اولی همان دجال است و دومی امام زمان حقیقی سلام الله علیه است. اوست که مصلح است و می آید تا افساد و تخریب دجال را اصلاح کند. اوست که اباصالح است و می آید تا همه را به یکدیگر به صلح و آشتی دعوت نماید و خودش سرچشمه و پدر صلح است.

دجال معلم دورۀ دکترای قدرتنمایی و خودنمایی است اما امام زمان معلم دورۀ دکترای کمال و خدانمایی است. این متن مهم را که در یکی از روزنامه های کشور چاپ شده دانلود کنید و بخوانید:

مطلب ارزشمند استاد نازنینمان در روزنامۀ «صبح اقتصاد»:
دانلود بفرمایید:



شیخ صنعان‏

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر