۱۳۹۳-۰۴-۲۰

درس عاشورا...! احقاق حق در فاز مثبت...!

درس عاشورا...! احقاق حق در فاز مثبت...!


درس عاشورا همين درس است ابتدا منطق در مقابل منطق، انديشه در مقابل انديشه، اگر جواب نداد و ديديم طرف مقابل انديشه سرش نمي شود و شمشير برمي دارد و مي گويد من درست مي گويم، چرا من درست مي گويم؟ چون شمشير در دست من است و هر چه مي گويم تو بايد گوش بدهي، چون شمشير دست من است. مرحله سوم كسي كه ظلم ستيز و حق طلب است او هم شمشير برمي دارد و مي شود شمشير در مقابل شمشير ولو اين كه به شهادت منجر شود!

يكي از درس هاي عاشورا همين است كه انشاءالله احتمال دارد اين مطلب را در كتاب آيينه عاشورا مطالعه كنيد، و مطمئنا امام حسين( ع) در فاز مثبت جنگيده است. قطعا با شناختي كه من دارم، امام حسين( ع) در فاز مثبت جنگيده و تمام ياران و كساني كه در آن مبارزه چه روز عاشورا چه بعد از آن شركت داشته اند فاز مثبت را صد در صد داشتند!

« مطالب دوره 5 / استاد طاهری 1+ »

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر