۱۳۹۳-۰۴-۲۲

نامه عزت الملوک طاهری (مادر استاد طاهری) خطاب به همه ی همراهان عرفان حلقه

 نامه عزت الملوک طاهری (مادر استاد طاهری) خطاب به همه ی همراهان عرفان حلقه
بسم الله الرحمن الرحیم

هموطنان عزیز و گرانقدرم
رمضان امسال را هم با دلی دردمند آغاز کردیم و همراه با تداوم حبس ناعادلانه فرزندم، محمدعلی طاهری، شاهد تعمیق ستم روا داشته شده به او از راه اعمال محرومیت‌های بیشتر، دشوارتر کردن شرایط حیاتی و بازداشت همسرش بوديم.
اما خدا را شاکرم که امروز به مدد تلاش و همدلی هزاران انسان آگاهی که شاهد حقانیت و بی‌گناهی فرزندم بوده‌اند، صدای مظلومیت او به گوش همگان رسیده و هر روز قباحت این ظلم بیشتر و بیشتر برای مردم آشکار می‌شود. در تمام این سا‌ل‌های تلخ، هر یک از ما به نوبه خود هر آنچه در توان داشته‌ایم به کار بسته، تا شاید ذره‌ای از زحمات فرزندم، محمدعلی طاهری را جبران کنیم و در راهی که در پیش گرفته، برای اعتلای آموزه های خدامحور عرفان حلقه،‌ قدمی برداریم.
از لحظه بازداشت محمد، پسرم، من که خود را نه تنها مادر او، که شاگرد کوچک مکتبی که بنیان گذاشته میدانم، حتی یک روز هم از تلاش برای رهایی‌اش دست نکشیده و آرام نگرفته‌ام. هرچند، موج هجمه های برخی عزیزان که یکایکشان را همچون فرزندانم عزیز میدانم، نشان از عدم آگاهی شان نسبت به امور جاری ما داشته و دارد، اما اهمیت پیشبرد کارها را چنان دیده ام که برای جلوگیری از سنگ‌اندازی معاندان، این هجمه ها را به جان خریده و تلاش و انرژی خود را بر پیشبرد کارها متمرکز کرده ام.
همچون من نيز هزاران انسان به دور از هياهو براي ياري فرزندم قدم ها برداشته و از هيچ تلاشي فروگذار نكرده اند اما نه نامي از آنها شنيده ايم و نه ادعايي! افرادي كه فقط در يك اقدام ده روزه، بيش از پنج هزار شهادت نامه و گزارش هاي مردمي مبني بر حقانيت فرزندم را جمع آوري و به دست ما رساندند تا به گزارشكر ويژه سازمان ملل برسانيم؛ افرادي كه در ميان آنها متخصصان و دانشگاهيان بسياري هستند كه طي اين سالها حقانيت آموزه هاي اين مكتب را از راه پژوهش در عرصه هاي علمي به اثبات رسانده اند و من از همه آنها سپاسگزارم و قدردان این بزرگواران بی ادعا هستم.
علیرغم بسیاری از بی مهری ها، معتقد به همان اصلی هستم که فرزندم در کتاب اول خود اشاره کرده است: «از آنجا که عرفان دنیای عشق است پس در آن انحصار طلبی جایی ندارد و دنیایی است که می تواند همه انسانها را در خود جای دهد و همگی آنها را مشمول عشق الهی بداند».
امروز كه نامه حق طلبي فرزندم خطاب به احمد شهيد، گزارشگر ويژه سازمان ملل در مورد حقوق بشر در ايران، از درون زندان و تحت سخت ترين شرايط، در اختيار همگان قرار گرفته، به صرف همراهي با اقدام فرزندم، به يكي از ديدارهاي خود طي سالهاي اخير اشاره ميكنم كه با ارائه حجم عظيمي از گزارشات مردمي به احمد شهيد، زواياي گسترده تري از تضييع حقوق فرزندم و شاگردانش آشكار شد.
در آخر، از يكايك شما عزيزانم تقاضا دارم همانگونه كه فرزندم آموخت، هر كس تمام حب و توجه خود را به فعاليت خود معطوف كند و از درگيري شخصي با يكديگر بپرهيزد. هر كدام از ما هر چه در توان دارد انجام ميدهد و با توكل به خداوند متعال در آينده اي نزديك شاهد پايان اين ظلم و استبداد و آزادي فرزندم خواهيم بود.
از هر كرانه تير دعا كرده ام روان / باشد كز آن ميانه يكي كارگر شود

تا ساعاتي ديگر آدرس صفحه دادخواستي را به اشتراك خواهيم گذاشت كه از تمامي دوستان درخواست امضاي آن را دارم.
با اميد به ياري حق
عزت طاهری





https://www.facebook.com/EzatTaheri?filter=1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر