۱۳۹۳-۰۴-۲۵

در ارتباطات روح جمعی مسائل مربوط به کمال بشر

در ارتباطات روح جمعی مسائل مربوط به کمال بشر را با جدیت تمام دنبال کنید.

ما اعلام ساعت خاص نکردیم که هر کس هر وقت خواست این ارتباط روح جمعی را برقرار کند، اما متاسفانه وقتی قراری نمی گذاریم عملکرد به تاخیر می افتد. حالا هم می توانیم ساعت بگذاریم و پیمان ببندیم. چون پیمان بستن هم خودش ارزش دارد و دیدید برای نماز خواندن هم فهمیدند انسان باید به زمانبندی ملزم بشود.

حالا می توانیم تجربه کنیم که برای روح جمعی هم ساعت بگذاریم مثل 6 صبح و 11 شب کار کنیم و نتیجه اش را هم ببینیم. هم برای کشور خودمان و هم برای کل دنیا.

در ارتباط روح جمعی می توانیم برای مسائلی که می خواهیم در موردش در جمع آگاهی وجود داشته باشد هم کار کنیم. مثلا ما در مورد معرفت عاشورا کار کردیم. به زودی می خواهیم در مورد معرفت حج صحبت کنیم. آنوقت وقتی با افراد صحبت می کنیم می بینیم همان حرف های ما را می زنند.

البته ارتباط ویژه هم روی همان آنتن حافظه شعوری است و ما به تدریج می فهمیم که این آنتن چقدر قدرت دارد. اما وقتی مطمئن نشویم که هوشمندی روی یک نفر اثر می گذارد، نمی توانیم این کار کلان را درک کنیم.

در ارتباط روح جمعی هم نظر شما مهم است. در داخل حلقه باشید یک نظر شما درباره مثلا صلح بشر تاثیر می گذارد.

... همه روح های جمعی جدا از یکدیگرند و در نهایت هم با هم وحدت دارند و آن بازتاب ، قانون مند است.

در روح جمعی کل الویت دارد این حلقه برای کارهای کلان است. چون وقتی کل را داشته باشیم جزء هم تاثیر می گیرد. در مذهب هم گفتند اول برای دیگران دعا کنید بعد برای خودتان و می بینیم که این اصول برهم منطبق است. پس بهتر است در ارتباط روح جمعی برای کل انسانها عمل کنیم اما استفاده جزیی هم عمل می کند و تاثیر می گذارد.

کنترل تشعشع منفی هم وقتی اعلام کنیم در ارتباط روح جمعی می بینیم که بعد از مدتی انسان ها دلشان نمی خواهد پی جادو و طلسم و ... بروند. در مساله عاشورا شما دیدید از یکی، دو سال پیش اعلام کردند شمایل ائمه نباید نشان داده بشود. این مساله تعجب آور بود و می دیدیم که سالهای قبل از آن چقدر هزینه میشد برای همین تصاویر و شمایل ها.

اما بالاخره این تاثیر روی روح جمعی پیش آمد و یکی از نمادهای من دون اللهی منتفی شد. چون ما به معرفت احتیاج داریم نه به تصویر و عکس.

در آینده روی مسائل معرفتی در روح جمعی هم موضوعاتی را اعلام می کنیم.

دوره ٧
استاد محمد علی طاهري 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر