۱۳۹۳-۰۵-۰۴

منظور از جنگ تشعشعاتي

جنگ تشعشعاتي !


اصولا منظور از جنگ تشعشعاتي نه چيز جديدي باشد به فرم هايي در طول تاريخ ادامه داشته يكي از فرم هايش همين بحث طلسم و جادو است. همين طلسم و اينها يك فرم پنهان است و جنگي است كه شما چيزي از آن نمي بينيد ولي واقعيتش اين است كه ادامه دارد و اثر دارد و اثرگذار است. مثلا فرض كنيد ما تشعشع مثبت داريم عكس اين هم امكان دارد، هر چي اين ورش را داشته باشيم آن ورش را هم داريم، مثبتش را داريم منفي اش را هم داريم، منفي اش را داشته باشيم مثبتش را هم داريم. بحث درمان داريم مي تواند عكسش هم باشد، مي تواند اختلال شعوري هم باشد.

و خلاصه كلام اين است كه يك ماجراهايي كه به اين صورت ها كه پنهان است وجود دارد كه روز به روز دارد توسعه پيدا مي كند، روز به روز دارد به يك شكل هايي قوي تر مي شود و گسترده تر مي شود. اين مفهوم جنگ تشعشعاتي است و در انتهاي خودش هم به بزرگترين جنگ تاريخ بشريت منتهي مي شود كه نماينده اين ور پيدا مي كند، نماينده آن ور پيدا مي كند. آن ور اسمش دجال است، شبكه منفي نماينده اي پيدا مي كند كه در واقع نامش دجال است اين ور هم كه معرف
حضور است شبكه مثبت هم نماينده اي پيدا مي كند كه معرف حضور هست و بزرگترين جنگ تاريخ بشريت اتفاق مي افتد و رخ مي دهد. عمده اين قضايا تشعشعاتي است و در ابتداي آن تظاهراتي هم كه آن شبكه ها خواهند داشت به همين صورت است. يك طرف بيشتر كمال ارائه مي كند، يك سمت بيشتر قدرت ارائه مي كند همين طوري يك ماجراهاي عجيب غريبي اتفاق مي افتد و يك عده اي جذب اين ور مي شوند. عده ي زيادي جذب آن ور مي شوند و خلاصه كلام در انتهاي خودش رويارويي با دجال.

(مطالب دوره سه - استاد طاهری  )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر