۱۳۹۳-۰۴-۲۴

با مهر تقديم ياران و همراهان صميمي

به نام بي نام او

چندان بگردم گرد دل، کز گردش بسیار من
نی تن کشاند بار من، نی جان کند پیکار من

چندان طواف کان کنم، چندان مصاف جان کنم
تا بگسلد یک بارگی، هم پود من هم تار من

با مهر تقديم ياران و همراهان صميمي

مدتي است براي حفظ همدلي و جلوگيري از كثرت، تفرقه و دامن زدن به اختلافات سليقه اي و شخصي و در راستاي حمايت اصولي و عملي از تلاش هاي بين المللي براي احقاق حقوق تضييع شده استاد طاهري و مجموعه عرفان كيهاني طبق اصل ”زندگي زميني،‌ قانوني زميني: برنامه ريزي، تلاش و در نهايت توكل“،‌ تمام توجه خود را معطوف به حمايت واقع بينانه براي آزادي استاد طاهري نموده و ضمن انتشار اصول و آموزه ها طبق روال عادي اين پيج بر حسب تكليف و احساس دين به استاد و مجموعه و بر اساس اصل ” آتش به اختيار“ سعي نمودم ضمن وارد نشدن به بحث هاي فرسايشي و بعضا كثرتي، عزيزان همسفر را متوجه لزوم وحدت رويه براي حمايت موثر از استاد و مجموعه نمايم.

پر واضح است كه در مدتي كه شخصا در كنار عزيزان بودم، همراه با هم فراز و نشيب هاي فراواني را طي كرده و تجربيات ارزشمندي را حاصل نموده ايم. بدترين شكل عملكرد در قبال استاد و مجموعه نگاه كثرتي به ساير اعضاي مجموعه و فراموشي اين اصل كه اساس هر حركتي در عرفان كيهاني عشق است، مي تواند بزرگترين اشتباه يك رهرور عرفاني به حساب آيد و خطاي ناشي از عدم رعايت آن در ابتدا به ضرر خود شخص و برخلاف آموزه ها و در نهايت به نفع مجموعه نخواهد بود.

به دليل موضع گيري هاي اخير برخي دوستان در مقوله نحوه حمايت حقوق بشري از استاد و مخصوصا شخص متولي انجام اين مهم (خواه مطابق با ميل شخصي بنده يا ديگران باشد يا نباشد)،‌ از كليه عزيزان خواهش مي كنم بدون حب و بغض، بدون عطف به ماسبق هاي بي ارتباط با شرايط فعلي، بدون اظهار نظرهاي غير كارشناسي و صرفا احساسي، ضمن احترام به خواست و تشخيص استاد طاهري كه همواره مبناي قضاوت ايشان عشق بوده و نه ملاك هاي شخصي، كليه تسويه حساب هاي شخصي و نگراني هاي بي مورد را كنار گذاشته و انرژي و وقت خود را با عشق در جهت وحدت رويه، نجات استاد طاهري، و در كنار كار در روح جمعي براي پشتيباني از فعاليت هاي حقوق بشري مرتبط با مجموعه متمركز نمايند.

يادآور مي شود:

موحد کسی است که موجبات حرکت در جهت وحدت را ایجاد می کند. انسانها را به هم نزدیک می کند. انسان را به هستی نزدیک می کند. دوره ٧ - جلسه ٧ - استاد طاهري

با تشكر و طلب خير جمعي
با سپاس ادمين پيج ”اصول عرفان كيهاني حلقه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر