۱۳۹۳-۰۴-۲۴

سعيد اردشير و کم‌کاری ما در قبال همراهان گمنام مجموعه


سعيد اردشير و کم‌کاری ما در قبال همراهان گمنام مجموعه



عزيزاني در مجموعه عرفان حلقه وجود دارند كه به زعم تلاشهاي بيشمارشان در اشاعه آموزه ها و بالطبع گرفتاريهاي زيادي كه بعد از دستگيري برايشان حادث گرديده،‌ كمتر كسي از آنها ياد و يا بدنبال رفع مشكلاتشان برمي آيند و نهايت امر، اسمي از آنها در باب فقط تاريخهاي دستگيري و آزادي شان به ميان مي آيد و بس.

كساني كه مي توانستند از ميان « اقتدارگرايی و بهره مندی های آن» يا « كمال طلبی و گرفتاری های ناشی از آن» يکی را انتخاب کنند و گزينه دوم را برگزيده اند.  

كساني كه بدون اغراق، متحمل رنج هاي زيادي شده اند و كماكان و بدون هيچ چشمداشتي بر مواضع خود در قبال حقانيت آموزه هاي عرفان حلقه ايستاده اند.

بر تمامي ما واجب است كه علاوه بر انعكاس مظلوميت استاد محمد علي طاهري، سهم خود را نيز به اين عزيزان و به هر صورت ممكن ادا نماييم تا شايد بتوانيم كمي از دغدغه ها و نگراني هايشان از باب اعمال محروميتهاي حقوق اجتماعي،‌ جريمه هاي نقدي،‌ ممنوعيتهاي كاري، ‌پلمب محل كار،‌ حبس و .... بكاهيم.

اما متأسفانه حتی در انجام اين وظيفه عادی نسبت به آنان يعنی پوشش دهی مناسب نسبت به وضعيتشان کوتاهیهاي بسيار کرده ايم که ممکن است هيچگاه قابل جبران نباشد.  

بياييم تا ديرتر نشده و در يك حركت جمعي مظلوميت و حق طلبی آنان را نيز به گوش همگان برسانيم.

با آرزوي توفيق الهي


بيست و پنجم تير ماه 1393 دادگاه تجدید نظر جناب آقاي سعید اردشیر ( 1+ و ....... )‌ میباشد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر