۱۳۹۳-۰۵-۰۵

تجمع مسالمت آمیز مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران

تجمع مسالمت آمیز مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران؛
حمایت همراهان عرفان حلقه از مردم غزه با برخورد ماموران امنیتی همراه شد
جمعی از همراهان عرفان حلقه که دراعتراض به جنایات رژیم اسراییل در غزه، مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران تجمع کرده بودند.، با حضور گسترده نیروهای ضد شورش روبه رو شدند. به گزارش نجات با حلقه،تعدادی از همراهان عرفان حلقه صبح پنج شنبه درراستای آموزه های محمد علی طاهری مبنی بر دفاع از حقوق مظلوم ،مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران تجمع کرده و حمایت خود را از مردم غزه و استاد خود که بیش از سه سال است در اوین به سر می برد،نشان دادند. لباس شخصی ها ونیروهای انتظامی که با کمی فاصله از در ورودی ساختمان سازمان‌ملل، مستقر بودند ،سعی در پراکنده کردن تجمع کنندگان داشتند. این تجمع مسالمت آمیزدرحالی برگزار شد که تعداد زیادی از نیروهای امنیتی با گرفتن مدارک برخی از تجمع کنندگان آنان را تهدید به بازداشت کردند.
سالهاست که محمد علی طاهری بنیانگذار «عرفان حلقه » و شاگردانش از سوی نیروهای امنیتی سپاه با انواع برخوردها ،تحت فشار هستند. چندی پیش محمد علی طاهری که بیش از سه سال است در بند ۲الف اوین در انفرادی به سر می برد،طی نامه ای به احمد شهید که توسط خانم شهناز نیرومنش دریافت و منتشر گردید، از نقض کامل حقوق بشر در این بند خبرداده و دست به افشاگری زد.پس از انتشار این نامه در رسانه ها ،زیبا محمدیان همسر او از سوی اطلاعات سپاه دستگیر شد.
همسر بنیانگذار عرفان حلقه ، ۲۵ تیرماه پس از دوهفته بازداشت غیر قانونی،در حالی آزاد شد که در صورت شکستن سکوت خود،جان او و فرزندانش در خطر خواهد بود. درحال حاضر بنیانگذار دو طب مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی در بند دو الف اوین با انواع فشارها روبرو است و اجازه ملاقات با وکیل خود را همچون گذشته ،ندارد.
منبع:
http://nejatbahalghe.com/?p=243

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر