۱۳۹۳-۰۴-۳۰

‏عزت طاهري Ezat Taheri‏

‏عزت طاهري Ezat Taheri‏


به نام خدا


فرزندان عزيزم،
تمامي آزاد انديشان عرصه گيتي
به خصوص همراهان عرفان حلقه و دلبستگان راه حقيقت و فرزندم محمد علي طاهري،

با کمال تشکر از تمام زحمات و حمايت هايي که تا كنون از سوي همراهان عرفان حلقه ، از نامه فرزند دربندم صورت گرفته است، وظيفه خود مي دانم از محبت و توجه تک تک عزيزانم که لطف خود را به هر صورت ممکن در اين مسير داشته اند قدرداني کنم.

در اين برهه زماني خاص بيش از هر وقت ديگر و به احترام اصل وحدت جمعي ،تقاضا دارم تا همه دست به دست هم داده و باورداشته باشيم که هدف يکايک ما چيزي جز آزادي مردي نيست که براي همه ما معلم عشق و ايستادگي و براي من فرزندي مهربان و وفادار بوده است ، و نخستين خواسته اينجانب از همه شاگردان و علاقه مندان ايشان و فعالان حقوق بشر ، پرهيز از هرگونه تفرقه است تا صداي واحد فرزندم، براي اعاده حق همه زندانيان و هم بندان او باشيم.

اجازه دهيد به اقتضاي سنم ،شما را فرزندان خود خطاب کرده و يادآور شوم كه مجاهدت فرزندم محمدعلي در آن بود که با درس عشق و برابري در عرفان حلقه ، نوع بشر را ابتدا از بند منيت و خودمحوري رهانيده ،و سپس او را از سرچشمه هاي معرفت سيراب سازد. پس بر همه ماست که در راه آزادي او و در تلاش براي احقاق اين خواسته به حق ،تنها و تنها از مسيري که او به ما آموخت پيروي کنيم و به دور از هر حب و بغضي، حمايت خود را از دادنامه او که خطاب به آقاي "احمد شهيد " به رشته نگارش درآمده ، معطوف نماييم.

جا دارد تا از همه کوشندگان ، چه آنها که اين روزها شبانه روز در حال فعاليت هاي گوناگون هستند و چه آنان كه با امضاي کمپين کوشيده اند تا ياري رسان آزادي فرزندم محمدعلي باشند قدر داني کنم. بي ترديد در اين روزهاي تلخ دوري از فرزند ، مهرباني شما مرهم داغ دوري و اسارت او بر قلب من است.

خدا را شاهد مي گيرم که ورود من به اين عرصه در مقام مادري که دل نگران فرزندش است ، و مشتاق به وحدت همه علاقه مندان و
پويندگان راه كمال 'که همگي ايشان را فرزندان خود مي دانم' تنها و تنها به دليل تلاش براي تجميع همه نيروها در راه آزادي محمدعلي است و لاغير. بنابراين ضمن تشكري قدرشناسانه از همه عزيزان، مجدانه مي خواهم تا کمپين جديد زير را که ، به اسم و به خواست اينجانب و جهت رفع تمام سوبرداشتها مبني بر حمايت من از گروهي خاص و تاكيد بر حمايت مادرانه من از تمام تلاشها با هرگونه اختلاف سليقه راه اندازي شده است، امضا نموده و از هرگونه اقدامي که موجب تضعيف وحدت گردد خودداري کنند.

من، عزت الملوك طاهري، مادر «محمدعلي طاهري»» كه بيش از سه سال در زندان ظلم و جور تحت شديدترين فشارها، مظلومانه از كمال و حقوق انساني گفته است، ضمن حمايت از تمام كمپينها و تلاشها، در جهت آزادي ايشان و ديگر زندانيان بي گناه، شما را دعوت به حمايت از اين كمپين جديد مي نمايم.
"عزت الملوك طاهري"
28 تير 1393/ 19 ژوييه 2014



http://www.gopetition.com/petitions/free-mohammad-ali-taheri-sentenced-to-five-years-and-74-lashes-for-insulting-sanctities-practicing-alternative-medicine.html

Free Mohammad-Ali Taheri, Sentenced To Five Years and 74 Lashes For Insulting Sanctities,...
www.gopetition.com
ما، امضاکنندگان، تقاضا داريم که جامعه بين المللي با اعمال انواع فشارها بر جمهوري اسلامي ايران خواستار آزادي فوري محمد علي طاهري و رفع همه اتهامات وارده عليه وي شود...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر