۱۳۹۳-۰۴-۲۲

هموطنان عزیزم

 به نام بي نام او
قابل توجه همراهان  محترم عرقان کيهاني (حلقه)
گروه خبري سايت
بسم الله الرحمن الرحیم
هموطنان عزیزم
من عزت‌الملوک طاهری، مادر استاد محمد علی طاهری هستم؛ مادر مردی که ۳۰ ماه است در زندان اوین به سر می‌برد اما نه بزهکار است و نه مخل امنیت یا اصول و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران. فرزندم، محمدعلی طاهری، نه تنها به گواه من که مادر او هستم، که به گواه هزاران انسانی که از درد و رنج‌هایشان به واسطه خدمت‌های او رهایی یافته‌اند، خدمت‌گزار ایران، اسلام و مردم است. او یافته‌هایی که نتیجه سال‌ها اشتیاق و تحقیق خود بوده است را خالصانه در معرض تحقیق و بررسی و بهره‌گیری هموطنانش قرار داد.
اما امروز شاهد آنم که موج هجمه‌های افترازنندگانی که در سال‌های اخیر او را از آغوش خانواده دور ساخته‌اند، بیش از پیش ادامه دارد و هر روز دسیسه‌ای نو می‌چینند و فرزند مظلومم را با مخاطرات جدید روبه‌رو می‌سازند.
من از تمام هموطنان دلسوز و عزیزی که برای کمک به فرزندم از هیچ تلاشی مضایقه نکرده‌اند از صمیم قلب سپاسگزارم و هر لحظه دعاگوی تک‌تک آنها هستم. اما در شرایط فعلی از تمامی عزیزان در سراسر ایران عاجزانه تقاضا دارم از هرگونه تجمع غیر قانونی که شبهه اختلال در امنیت جامعه را ایجاد می‌کند خودداری نمایند که این امر نه تنها کمکی به شرایط فرزندم، محمد علی طاهری، نکرده و نمی‌کند، بلکه خلاف مصالح او بوده، مخاطراتی را برای خود این عزیزان نیز ایجاد می‌کند. ضمن آنکه متأسفانه این اقدامات خودجوش که با نیت دفاع از فرزندم انجام شده، امروز بستری برای سوءاستفاده معاندان فراهم ساخته است.
من این بدخواهان را به خدا واگذار می‌کنم که بی‌شک او دادرس‌ترین وکیل است و از حکومت عدل الهی هیچ‌کس را گریزی نبوده و نخواهد بود؛ اما از شما عزیزان نیز تقاضای صبر و هوشیاری بیشتر را دارم تا به یاری خداوند متعال شاهد پایان این درد مشترک و بازگشت فرزندم به آغوش خانواده باشیم.
عزت‌الملوک طاهری
۱۱ شهریور ماه ۱۳۹۲



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر