۱۳۹۳-۰۵-۰۴

دعوت به وحدت در جهت مصلحت مجموعه!

دعوت به وحدت در جهت مصلحت مجموعه!

به هرصورت من که نمیدونم دیگه چی بگم. فقط میتونم تشکّر بکنم از زحمات یکایک شما دوستان عزیز. چون میدونم که واقعاً همه از روی عشق، با خلوصِ نیّتِ کامل آنچه که از دستشون برمیومده، هر کس آنچه رو که فکر میکرده درسته انجام داده!

حالا من به دوستان قبلی هم توصیه کردم که اگر احتمالاً بخاطر اختلاف سلیقه ها نسبت به همدیگه دچار سوءِ نظری شدند، دچار سوءِ برداشتی شدند، همه رو فراموش کنند! چونکه من میدونم که همه دوستان واقعاً عاشقانه آنچیزی که ازدستشون برمیومده انجام دادن حالا هرکی با فکر خودش! خب؟

و مشکلی که داریم یک مقداری تفرقه یی که بخاطراختلاف سلیقه ها هست. همه رو بگذاریم کنار، هر کسی به اصطلاح آنچه که انجام داده درست بوده! چون بازم من، قبلاً هم گفتم شهادت میدم با همهٔ وجودم که تک تک دوستان رو ایمان کامل دارم که با حُسنِ نیّت آنچه که انجام دادن، انجام شده، حالا درست و غلط و هر چی که بوده بالاخره پشتش دلسوزی قرار داشته!

خیلی کم، معدود، شاید کسانی با سوء نیّت؛ البته باز اصلاً نمیتونیم روش اسم سوء نیّت رو بذاریم، ولی به هرحال خیلی کم اند معدودند کسانیکه اومده باشن فرض کنید بخاطر نمیدونم چیزایی غیر از مسائل این مجموعه حرکت کرده باشن. پس مصلحت مجموعه بالاخره مدّ نظر دوستان بوده.

(دیدار با استاد طاهری - نوروز 92 )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر