۱۳۹۴-۰۲-۱۱

ولادت با سعادت مولي‌الموحدين حضرت امام علي (ع) و روز پدر و روز مقام معلم .....

با عرض تبریک به مناسبت ولادت باسعادت مولي‌الموحدين حضرت امام علي (ع) و روز پدر و روز مقام معلم .....
بدین وسیله به اطلاع شما همراهان گرامی میرسانیم که امروز هم روز ولادت باسعادت مولي‌الموحدين حضرت امام علي (ع) و روز پدر میباشد و  روز مقام معلم است ...
 از یک طرف باید تبریک عرض میکنیم خدمت شما همراهان گرامی  و از یک طرف دیگر افسوس میخوریم که استاد عزیزمان  در حالی که چهار سال در بازداشت بسر میبرند و دور از خانواده و مجموعه هستند !
به امید انکه هرچه سریعتر به جمع خانواده بزرگ عرفان حلقه بازگردند انشاء الله .
 
 
چون مي روي بي‌من مرو اي جان جان بي‌تن مرو                     وز چشم من بيرون مشو اي مشعله تابان من
تا آمدي اندر برم شد کفر و ايمان چاکرم                     اي ديدن تو دين من وي روي تو ايمان من
اي جان چو ذره در هوا تا شد ز خورشيدت جدا                     بي تو چرا باشد چرا اي اصل چارارکان من
اي شه صلاح الدين من ره دان من ره بين من                     اي فارغ از تمکين من اي برتر از امکان من
 
میلاد حضرت امام علي (ع) و روز پدر و روز معلم را به تمامی همراهان گرامی و تمامی شیعیان و ایرانیان تبريک و تهنيت عرض ميکنم
روز معلم را به استاد عشق و معرفت جناب آقای محمد علی طاهری تبریک میگویم .
 
 
مى‏توان در سایه آموختن                    گنج عشق جاودان اندوختن  
اول از استاد یاد آموختیم                    پس سویداى سواد آموختیم  
از پدر گر قالب تن یافتیم                     از معلم جان روشن یافتیم  
اى معلم چون کنم توصیف تو            چون خدا مشکل توان تعریف تو  
اى تو کشتى نجات روح ما                  اى به توفان جهالت نوح ما  
یک پدر بخشنده آب و گل است           یک پدر روشنگر جان و دل است  
لیک اگر پرسى کدامین برترین            آن‏که دین آموزد و علم و یقین 
 
(استاد شهریار)
 
و جا دارد از استاد عشق و معرفت تشکر کنم به پاس زحمات بی دریغشان که به ما درس آزادگی و خداشناسی و درس زندگی را به ما آموختن .
گروه سايت سايمنتولوژي_فرادرماني
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر