۱۳۹۴-۰۲-۲۱

پس از هيچ قطبي

پس از هيچ قطبي
از آن جا که در زمان تنظيم کتاب « انسان و معرفت»، فرصتي براي طراحي حرفه اي فراهم نشد، ترسيم تصاوير نمادين کتاب، به صورت تخصصي انجام نشد و با نظر نويسنده محترم، به همان صورت ابتدايي ارائه گرديد.
در تصوير مورد نظر جنابعالي (تصوير صفحه 179)، هدف اصلي، نمايش سه جهان تک قطبي (پس از هيچ قطبي) و ارتباط جهان تک قطبي سوم (وجود سوم) با جهان هاي n قطبي است. تنها اشکالي که در اين تصوير وجود دارد و نويسنده محترم به آن واقف بودند، عدم پيوستگي و يکپارچگي در تک قطبي سوم است.
در حقيقت، هدف از اين تصوير، نشان دادن آن است که تمام جزئيات هر جهان n قطبي در جهان تک قطبي مربوط به آن (وجود سوم) موجود است؛ اما لازم بود به گونه اي طراحي شود که همه بخشهاي وجود سوم (وجود سوم مربوط به هر جهان n قطبي) به طور يکپارچه و پيوسته به نمايش در آيند.
براي ترسيم صحيح، لازم است وجود هاي سوم، به جاي دايره، به صورت نيم دايره و با ابعادي بزرگتر طراحي گردد؛ به گونه اي که همه نيم دايره ها با هم متصل باشند و در عين حال، چرخه جهان ها که در يک لايه پس از آنها قرار دارد، از يکديگر فاصله داشته، با هم مماس نشوند. در چنين تصويري، تعداد جهان هاي n قطبي، کاهش مي يافت و کمتر مي توانست نمادي از بي نهايت جهان باشد. به همين دليل، در شرايطي که عرضه هر چه سريع تر کتاب، ضروري به نظر مي رسيد، از اصلاح آن صرف نظر شد.
اميد است مخاطبان آگاه کتاب حاضر، در هنگام مطالعه و تحليل تصاوير، به خوبي معطوف به متن باشند تا در زمان مناسب و با نظر نويسنده، طراحي دقيق تر جزئيات تصاوير، انجام گيرد.
برگرفته از کتاب انسان و معرفت
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر