۱۳۹۴-۰۲-۲۷

دركي از فلسفه اديان

سؤال:
آخرين اتصالي که جلسه گذشته داديد، من خودم ارتباط نماز را برقرار نمي کنم، نماز نمي خوانم، هميشه هم بين مذاهب سرگردان بودم، اما آن ارتباط آخري که به ما داديد، چند روزي است که مرتب سر يک ساعت مشخص همه چيز مي شود مثل يک ارتعاش، مثل يک فرکانس، يعني وقتي به خودم مي آيم، مي بينم که سحر است و دارند اذان صبح را مي گويند، يا ظهر است موقع اذان ظهر، ... يعني لحظه اي که همه چيز تبديل به فرکانس و ارتعاش مي شود، احساس کردم که کل جهان هستي در يکپارچگي قرار مي گيرد يعني همان زمانهائي را هم که براي برقراري اين اتصالات هميشه در تاريخ بوده، فکر مي کنم يک زمان مشخصي بوده که کل هستي در يکپارچگي قرار بگيرد.
استاد طاهري:
يک دست بزنيد، اين مي شود يک درک، که روي فلسفه اديان است.
دوره 8 - جلسه 3
استاد محمد علي طاهري
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني#استاد_محمد_علي_طاهري#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه#سايت_خبري_عرفان_حلقه#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر