۱۳۹۴-۰۳-۰۸

گزارش يک مورد بهبود بيمار مبتلا به دو کانسر

به نام بي نام او
گزارش درمان
گزارش يک مورد بهبود بيمار مبتلا به دو کانسر
اینجانب،اعظم باقری،در سال 90. مبتلا،به دو کانسر. شدم،10 اردیبهشت 90 در بیمارستان مهراد تهران جراحی شدم،بعد از 10 روز که جواب پاتولوژی. آمد، دکتر جراح به من گفت،که شش ماه بیشتر زنده نیستید ، در آن. زمان من ترم4 را میگذراندم،من به پزشکم گفتم،شما خواهید دید،که من بعد از شش ماه نمیمیرم،من مرتب ارتباطها را میگرفتم،وبا وجود اینکه جراحی شده بودم،و یک پمپ یا درن به سینه ام وصل کرده بودند،آنرا. در پلاستیک. میکذاشتم،و میرفتم سر کلاس🌸بسیار مشتاق بودم،وبرای هفته بعد لحظه شماری میکردم،🌸بخاطر دلخوشی خانواده ام،8 جلسه شیمی. درمانی شدم،جلسه دوم تمام موهایم سرم،مزه هایم، ابروهایم ریخت، 30 جلسه هم پرتو درمانی شدم،در طول مسیر درمان.، معجزات فرادرمانی را باتمام. وجود حس میکردم،در طول شیمی درمانی موهایم در اومد،دکترم متعجب شده بود،در پرتو درمانی تمام بیماران بعد از جلسه 20، بدنشان میسوخت، وپوستشان. کنده میشد،دکتر پر تو درمانگر،به من میگفت،، نمیدونم چرا وقتی نوبت شما میشه،فکر میکنم دستگاههای. ما درست کار نمیکنه،چون حتی پوست بدن شما،صورتی رنگ هم نشده،من میخندیدم،ومیگفتم،، دستگاه شما درست کار میکنه،،من با این اشعه ها هم فاز میشم، خلاصه،میکنم، من همچنان. به لطف پروردگار، زنده هستم،وهر بار برای چک اپ میروم، تهران، دکترم، با تعجب میگه، تو هنوز زنده ای؟؟؟
من کانسر سینه+کانسر غدد لنفاوی. داشتم ونوع. کانسر من گرید 4بود،که بدخیم ترین نوع کانسر است،که به سرعت،به نقاط دیگر متازتاز میدهد،من زندگی خودم را مدیون،حلقه های رحمانیت. الهی واموزه های استاد محمد علی طاهری هستم،ودر تمام محافل ومجامع با سربلندی، اقرار میکنم، در پیشگاه دادگاه عدل الهی شهادت میدهم،وهمگان را دعوت میکنم، همگان را دعوت میکنم،وبا وجود تمام محدودیت‌هایی. که برایم. ایجاد کرده اند،سکوت نمیکنم ،
زیرا هوشمندی را با تک تک سلولهایم درک کردم،اگر هر کمک یا درمانی باشد،دریغ نخواهم کرد،امیدوارم در آینده. نزدیک بتوانیم. در تمام جهان انتشار دهیم، و تمام بیماران ودردمندان بتوانند،به آگاهی. دست. یابند وبه درمان خودشان. کمک کنند،با اعلام های در روح جمعی میتوانید،بزرگترین خدمت را به بشریت انجام دهیم،
ببخشید،وقتتان. را گرفتم،چند تا از دوستان. در پیج خصوصی. از من خواستند،که گزارش درمان خودم. را بگذارم، من با خدای خودم عهد بستم، در هر کجا دنیا شهادت بدهم، وهمچنان هراسی هم ندارم،
#گزارش_درمان
#گزارش_فرادرماني_سايمنتولوژي_درمان
#Gozaresh_Darman
#gozareshdarman

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر