۱۳۹۴-۰۲-۲۱

يك جهان تك‌قطبي داريم، يك جهان دوقطبي

پرده
«حالي درون پرده اي بسي فتنه مي‌رود    تا آن زمان كه پرده برافتد چه ها كنند»
درون پرده كجاست؟ چيه؟
خوب ما يك جهان تك‌قطبي داريم، يك جهان دوقطبي .......و اين پرده را در يك جايي بين ما كشيدند .......«وَ اِذ قُلنا لِلمَلائِكةِ اسْجُدُوا لِآدَمَ فَسَجَدُوا اِلّا اِبليس» (بقره 34) اين «الاّ» يك پرده‌اي را بين ما كشيد و جهان دوقطبي شد........ و بين اين جهان تك‌قطبي، جهان لاتضاد و اين طرف كه جهان تضاد است يك پرده كشيدند
«هست از پس پرده گفت و گوي من و تو
چون پرده برافتد نه تو ماني و نه من»
هر جا صحبت از پرده است، صحبت از كدام پرده است؟ اين پرده كه كشيدند، ......اين «الاّ»، .......همه اين ماجراها سر اين «الاّ» است ......و اين «الا» يعني آغاز خلق تضاد ......آغاز پيدايش تضاد........ وخودش آغاز يك تجربه جديد،...... يك تجربه نو، .......تضاد بر اساس دو قطب- حالا تضاد بر اساس چند قطب هم نمي‌دانم.......- حالا تضاد بر دو قطب را آمديم تجربه كنيم «هست از پس پرده گفت و گوي من و تو، چون پرده برافتد نه تو ماني و نه من» ب.......رويم يك جايي كه اين پرده را بيندازند ......ديگر من و تو معنايي نمي‌دهد،....... من و تو مي‌شويم ما، ........تضاد از بين مي‌رود .........و من و تو مي‌شويم ما «حالي درون پرده اي بسي فتنه مي‌رود» در اين پرده كه كشيدند، ........ببييند چقدر آشوب به پاست حالا تا برويم اين پرده را بردارند،........ ببينيم بعدش چه ها كنند؟ و قرار است دوباره چه تجربه جديدي را داشته باشيم؟ .......كه البته الان در آن‌جا هستيم مي‌دانيد كه از ديد يك ناظر ما آن‌جا هم هستيم ......ولي از ديد خودمان ما فقط اين‌جا را مي‌توانيم داشته باشيم.
ترم پنجم، جلسه پنجم، تصويري
محمد علي طاهري، عرفان کيهاني
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر